Event Immortal Gold 100s

En hier komt het oude gezegde dat wij altijd gebruiken goed van pas: Vuurwerk zoals vuurwerk bedoeld is! :D

Dit is nou een blok dat echt álles in huis heeft. Loeiharde burst, ongekend grote effecten en vooral ook speciale effecten die je zelden zo goed uitgevoerd ziet. De blauwe peony's met het spider-achtige effect, wat we al kenden van de Flying Dutchman van Wolff, is prachtig, evenals de rode glittering willows en de golden brocades die langzaam naar beneden buigen en zeer lang blijven hangen. En nee dit is geen reclamepraatje, het is gewoon het grootste spektakel dat ik tot nu toe gezien heb op Nederlands consumentenvuurwerk gebied.

Nu is het natuurlijk nog wel even afwachten hoe hij op de dealerdemo's presteert (vast heel goed, maar je weet het nooit hè).

Even op HD klikken voor wat beter beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=XxVZL5TCH5A

Dit is de mooiste cake die ooit op de Nederlandse markt is verschenen, denk ik.
Helaas is de prijs het vijfvoudige van mijn budget, maar wat een respect voor rubro.
Ze leveren goed werk dit jaar, dat verdient echt een pluim!

Nu hebben we hier een cake met donders veel goud.
Nu nog een pot met goud. Zodat ik hem nu kan bestellen;-)
greetz

Super mooie pot. Gouden en blauwe effecten is toch wel mijn favoriete combinatie. Mooie aanwinst voor het vuurwerk in Nederland, maar gewoon weg te duur voor mijn budget.

Ik was er helaas niet bij gisteren, maar ik kan niet meer dan lovend zijn. Wat een mooi bakkie. En dat voor de consument.:cool::shocked::D

Wie had dit ooit gedacht. Echt super goed gedaan van Rubro.
Deze komt zeker op mijn verlanglijstje.:)

Zo dan!
Wat een werkelijk fantastisch stuk vuurwerk brengt Rubro hier op de markt zeg!
Dan maar wat minder losse cakes dit jaar . maar deze moet er bijzitten!
Dikke salvos met goud ..heeel veeel goud :D

Wat een topper is dit, prachtig mooi.
Wat een geweld, heerlijk tempo, zeer harde burst, heerlijk grote effecten.
Geweldig mooi ding.

Tja, wat moet ik er nog over zeggen? Deze staat met stip op 1 wat mij betreft als het gaat om de mooiste cake van Nederland, kan mij niet voorstellen dat er nog iemand met iets beters komt, maar hoop het van harte, wat geweldig dat dit legaal te koop is zeg!!!

Om het af te leren ook mijn film, ook hier dus links 2 tegelijk, rechts enkel geschoten.

http://www.youtube.com/watch?v=BFw5uBlFR00

foei dat word wel heeeel erg keuzes maken zeg .
wat een bak ik ben echt sprakeloos :shocked:
ik heb met tranen in mijn ogen naar de film zitten kijken zeg .
tranen van geluk :cry: :droolthum

Mooie bak!
Voorlopig staat hij op de twijfellijst. 175 euro is een hoop geld en daarvoor verwacht ik perfectie. Hier zijn de doorluspotten duidelijk electrisch onstoken. En bij de 4 seasons waren er in de praktijk toch wat problemen met het doorverbinden. (tussenpauzes, 2 tegelijk)
Maar eens een demo in December afwachten voordat ik een beslissing neem.

Ik heb gisteravond de filmpjes eens bekeken.
Maar wat is dit een prachtbak zeg.
Ik wou de goud kopoen van Marijn.
Die laat ik maar even staan, het wordt deze golden wonder.
In de voorverkoop met een korting is de prijs ook te doen.

Ik vind het een super gave bak.
toch blijf ik zelf steeds de afweging maken of het op kan tegen de simpele 100 schots jorge blokken.
Als je een goede leverancier heb kun je dit soort blokjes aanschaffen voor +- 100 euro, dat scheelt bijna de helft, welliswaar moet je met de jorge blokken meer oppassen en tja het blijft illegaal.
toch leg ik de 175 euro er niet voor neer! met korting neem ik het in overweging.
verder is het een pracht blok wat vele van mijn favoriete effecten bevat.
wel super om te zien dat het nu mogelijk is op de nederlandse markt.
Ik ben ook erg benieuwd wat de andere importeurs gaan doen om hier tegen op te bootsen, rubro was dan als eerste aan de beurt en heeft nu zeker een stapje voor.

groetjes koen

175 euro zou ik NOOIT voor een 100s blok neerleggen dat is gewoon veel en veel te duur en zeker in een crisis tijd als deze. Met korting van 30 procent dan kom je uit op 122,50 en dat is gangbare prijs voor dit blok maargoed niet iedereen geeft zoveel uit dat hij zulke kortingen kan krijgen. Nee is echt alleen voor de freaks met een grote beurs dit.

Neemt niet weg dat hij wel op mn lijstje staat want het is zeker 1 van de mooiste cakes op de NL markt ooit, dus eerst eens afwachten op de winkeliers.

Ik ga rustig afwachten op de prijzen die in de winkel komen.
!175 euro is een smak geld. Maar je moet ook slim zijn.
Als je niet een gigantisch budget hebt dan moet je echt gaan zorgen dat je met meerdere mensen inkoopt. Op die manier kun je nog aan leuke kortingen komen en worden sommige dingen ineens betaalbaar. Het is even wat geregel en gemail/gebel/gesms, maar dan heb je ook wat.
Deze bak wil ik zeker wel hebben.
Dus mensen omgeving zwolle: ik houd me aanbevolen;-)
greetzzz

Zo Zo Zo, complimenten hoor.. ziet er echt schitterend uit.
Inderdaad wat velen voor mij al schreven is het een prijs die niet veel mensen in hun budget vrij hebben, maar wel zeker iets om over na te denken om vrij te maken.
Mocht je een Buurtassortiment op het oog hebben, dan zou ik maar eens goed nadenken om er een paar tientjes bij te doen en deze dame aan te schaffen.

Ik heb nog een keer het filmpje van deze cake gekeken, en man man man wat een prachtblok is dit toch!

Ben alleen bang dat de timing met het doorlonten niet helemaal perfect gaat. Heb dan altijd nog de keuze om de cake's los per stuk af te gaan steken, maar dan is het hele beeld van dit blok weg.

Back
Bovenaan