Event Immortal Gold 100s

Mijn schatje deed het weer zo lekker. De combi van blauw en goud in de eerste cake is om te kwijlen en de boeketten waren weer spectaculair groot. Weinig wind hielp natuurlijk mee. Eerste op de lijst voor volgend jaar.

Had m voor de tweede keer. 2018 versie. Ik vond 2017 grootser en breder knallen. Het leek me een 25 mm blok ipv 30. Desondanks was die mooi.

Wtf! vorig jaar had ik deze box in de ban gedaan, vond hem vorig jaar tegenvallen. Maar een maatje had hem toch aangeschaft, maar alle Donders wat een flinke boeketten kwamen hier vanaf. Het regende goud in de straat, HAHA!

HIerbij mijn filmpje. 2x immortal gold samen.
Wat een heerlijke bak. Prima afsluiter vd avond.

Dit jaar voor het eerst in de collectie, maar wat een prachtige sierlijke box is dit. Alleen het tempo had van mij iets hoger gemogen.

Prachtige box! Deze ga ik in de gaten houden. Net een tikkeltje mooier dan de Mania variant wat mij betreft.

Vrijwel ieder jaar in de collectie, maar nog steeds niet gelukt om deze goed op film te krijgen. De cameraman nu te laat begonnen en een lantaarnpaal vol in beeld :bonk:

Blijft een geweldige box inderdaad, moet er eigenlijk dit jaar ook weer eens bij zitten.

Dit blijft een steengoede box van Rubro en mede daarom had ik hem besteld. Toch best wel weer uitgekeken naar deze bak, maar dan moet je niet om 03:30 erachter komen dat die nog in de auto ligt.. Die mag dus een jaartje drogen om komende jaarwisseling extra hard te beuken!

Afgelopen 2 jaar helaas niet meer gehad, dit jaar maar even verandering in brengen.
Voor mij de 1e cakebox die ik ooit kocht en nog steeds verliefd !! :handsup:

Dit blijft een steengoede box van Rubro en mede daarom had ik hem besteld. Toch best wel weer uitgekeken naar deze bak, maar dan moet je niet om 03:30 erachter komen dat die nog in de auto ligt.. Die mag dus een jaartje drogen om komende jaarwisseling extra hard te beuken!

hahaha had toevallig precies hetzelfde. alleen een half uur eerder als jou :p
alsnog de brand erin gestoken.

Echt een super cake, heb deze dit jaar ook gehad! Bij haokan is deze cake begin van het jaar een mooie prijs😊

Back
Bovenaan