Event Immortal Gold 100s

6 jaar op de markt alweer... Gewoon de categorie boxen die vanaf het eerste jaar constant goed en degelijk hebben gepresteerd! Net als broertje 4 Seasons en het bekende buurtassortiment!

Dat is vanuit Rubro gewoon een compliment waard, er kunnen bij een klein productiefoutje de gekste dingen gebeuren bij die fabrieken in China waar de consument dan de dupe van is! Gewoon goed ze zaakjes op orde dus! :)

Blijft toch wel een van mijn favorieten. Was gisteren weer steengoed. Rustig tempo afgewisseld met een aantal versnellingen, grote effecten, prima burst. Grote kans dat die in de straat staat hier.

Heeft deze versie nu echt grotere boeketten door het zgn "a klasse kruit" of is dit bakkie hetzelfde als vorig jaar? Dus verbeteringen aangebracht?

Een jaartje overgeslagen, maar dit keer gewoon weer in de collectie, samen met broertjes 4 Seasons en 6 Elements.

Ze schoten deze bij tosch of in ieder geval iets wat er op moest lijken (bij tosch heet deze de Pulsar Verbund) En het was best een teleurstelling. Hopelijk is het alleen bij nieuwe Duitse (compound) modellen zo! De knallen waren okee maar de helft van de sterren leek te missen. Erg jammer.

Ze schoten deze bij tosch of in ieder geval iets wat er op moest lijken (bij tosch heet deze de Pulsar Verbund) En het was best een teleurstelling. Hopelijk is het alleen bij nieuwe Duitse (compound) modellen zo! De knallen waren okee maar de helft van de sterren leek te missen. Erg jammer.

Ja maar wacht even. "Ze schoten deze by Tosch of in ieder geval iets wat erop moest lijken." Schoten ze nu wel of niet de echte Rubro Immortal Gold zoals deze in NL wordt verkocht? Vervolgens doe je een aantal negatieve uitlatingen over iets waarvan je niet zeker bent dat het originele artikel is. Wat voegt dat dan toe aan dit topic? Of is het bedoeld om dit topic en het artikel een boost te geven... :wink:

Ja maar wacht even. "Ze schoten deze by Tosch of in ieder geval iets wat erop moest lijken." Schoten ze nu wel of niet de echte Rubro Immortal Gold zoals deze in NL wordt verkocht? Vervolgens doe je een aantal negatieve uitlatingen over iets waarvan je niet zeker bent dat het originele artikel is. Wat voegt dat dan toe aan dit topic? Of is het bedoeld om dit topic en het artikel een boost te geven... :wink:

Nou het is het product van rubro, dat in nederland Immortal Gold heet. Alleen in Duitsland verkopen ze hem onder een andere naam met een ander papiertje. En hij was heel slecht. ZO slecht dat ik zeg: 'iets dat er op moest lijken' De rode glitter willows misten en er zaten ineens witte blinksterren in. Als Tosch dit bij rubro heeft besteld als Immortal Gold met een ander label dan zit de kans er dik in dat deze versie ook in Nederland op de markt komt lijkt mij. En kom er anders maar in Wim :D

Ik vind het altijd onzin om in een omlabelingstopic te praten over een product dat in het originele topic meer aandacht krijgt.

Video:

Product op de verkoopsite: https://www.toschpyro.com/toschpyro-s-pulsar-verbund-immortal-gold.html

En zoals ze hem vorig jaar verkochten:

Ik dacht ook al toen ik het filmpje van Tosch zag dat het 1 en ander niet goed was, ik herkende de blinkers totaal niet bij het originele product.

Het is echt nog wel een ok bak in mijn opzicht, alleen de echte magie dat deze cakebox had toen die net uit kwam heeft ie niet meer voor mij. Natuurlijk zijn er effecten veranderd in deze box (wellicht andere fabriek) en er zijn natuurlijk vele andere toppers bij gekomen, maar zoals deze presteerde in 2012 was echt ongekend! (ja ook al was dit een sample)

Back
Bovenaan