Event Immortal Gold 100s

Bij de demo van Huisman gezien, heel indrukwekkend blok! Grote, volle effecten, viel niks tegen. Vergeleken met de Razor box leek het wel alsof dit een 2x zo duur blok is.

Gave bak is het zeker. Goud blijft een aparte en gave kleur hebben in deze bak. Dit jaar voor andere producten gekozen en deze laten staan, maar hij is zeker de moeite waard.

Immortal Gold, mooist in HD:

Deze box wil ik echt aan iedereen aanraden! Had hem afgelopen jaar, helaas niet gefilmd maar hij was prachtig! Goed tempo, prachtige effecten en vooral de salvo's op het eind deden het goed! Grote boeketten! Ik heb hem dit jaar niet vanwege het krappere budget, maar met een ruim budget komt deze er gewoon weer. Ook hier stond een harde wind afgelopen jaarwisseling, maar hij presteerde naar behoren. Deze is zijn geld gewoon waard. In de straat ziet hij er echt heel dik uit.

Blijft een mooi ding. Heb lang getwijfeld om hem te nemen. Voor volgend jaar zeker een optie ...

Ik vind dit ook nog steeds een mooi blok, hoewel ietwat prijzig.
Helaas is de smet die er vorig jaar door het sample-verhaal op de Immortal Gold is terechtgekomen, er nooit meer helemaal af gegaan.
Daardoor viel hij tijdens de jaarwisseling bij iedereen die 'm op basis van de Rubro-demo had gekocht, logischerwijs behoorlijk tegen.
Ik denk daarom ook dat dit blok dit negatieve imago nooit meer kwijtraakt.
En dat is toch best jammer. Ik neem 'm zelf ook niet meer, zelfs al heb ik nu het idee dat de 2013-batch iets beter is dan die van vorig jaar...

Ik vind dit ook nog steeds een mooi blok, hoewel ietwat prijzig.
Helaas is de smet die er vorig jaar door het sample-verhaal op de Immortal Gold is terechtgekomen, er nooit meer helemaal af gegaan.
Daardoor viel hij tijdens de jaarwisseling bij iedereen die 'm op basis van de Rubro-demo had gekocht, logischerwijs behoorlijk tegen.
Ik denk daarom ook dat dit blok dit negatieve imago nooit meer kwijtraakt.
En dat is toch best jammer. Ik neem 'm zelf ook niet meer, zelfs al heb ik nu het idee dat de 2013-batch iets beter is dan die van vorig jaar...

Ik snap jouw gevoel, maar wees gerust! Deze box is op verschillende demo's geschoten en als het weer redelijk was, performde de Immortal Gold prima. Dat zien de Rubro-winkeliers ook echt wel terug in het grote aantal bestellingen van deze box. Het is ook niet voor niets dat deze alweer enige weken uitverkocht is bij Rubro zelf!!

Afgelopen vrijdag heb ik dit geschoten tijdens een demo voor Pathuisvuurwerk, in Emmeloord. Wat willen we nog meer? gewoon een topper!

Ik zeg, hou ook de masterline, transformer even in de gaten, net als de event pijlen. z35 tis maar een tip. oordeel zelf.

Gr Vuurwerkevents.nl

Zag deze box met zijn specifieke kenmerken omhoog gaan toen ik net een hele kleine pauze hield vanaf 12 hoog verder op omhoog gaan en ik moet zeggen dat ik hem een stuk mooier vond overkomen dan vorig jaar toen ik hem zelf heb geschoten. Goed nieuws want dan kan hij weer op mijn lijstje komen te staan, alhoewel ik natuurlijk eerst afwacht wat er weer voor nieuwe bixen komen.

Fijne bak was dit weer. Echter vond ik de kwaliteit van de red strobe willow in cake C slecht uitgewerkt. Deze was vorig jaar veel overtuigender. Dat vond ik jammer (Dat vond ik juist zo mooi). Voor de rest gewoon weer heerlijk. Volgend jaar weer, tenzij de starpalm wel goede red strobe willows had dit jaar?

Ondanks al het vuurwerk dat in de straat werd afgestoken was dit toch 1 van de beste samen met de 4 Seasons! Prachtige en volle effecten die ondanks de wind lang bleven hangen.

Vorig jaar 2013/2014 het blok besteld op vrijdag 27 december 2013. Gelukkig het blok nog op voorraad bij de lokale Rubro dealer (Knalkoning in Oss). Wat een machtig blok is dit! De effecten zijn zeer mooi, blijven lang hangen en hebben een vol boeket.

Wel een tip voor de mensen die het blok willen doorlonten. Bij mij zaten alle cakes mooi gesorteerd in de doos met de lontjes al juist naar elkaar gericht. Wil je hem goed doorlonten, dien je alle potten uit de doos te halen. Vervolgens dien je per cake waar de lont het blok ingaat, de wikkel van de pot te halen. Je ziet dan de plaats waar het visco de pot ingaat. Verbind op dat punt de potten met elkaar. Haal je de potten niet uit de doos en lont je de potten niet vanuit de onderkant door, dan krijg je haperingen omdat de potten niet mooi aansluiten. De viscolonten per pot zijn namelijk behoorlijk lang (+/- 10 cm). Er zit dan te veel vertraging tussen de potten.

Wauw de boeketten zijn op de filmpjes toch echt groter dan dat ze vorig jaar waren. Toen was het niet zo'n geweldige bak als dat ik hierboven zie. Goed gedaan Rubro!

Zie aardig wat reacties dat deze bak dit jaar vele malen beter was dan het jaar ervoor. Al ga je de filmpjes van dit jaar en vorig jaar naast elkaar leggen dan zie je toch nog weinig verschil. Vorig jaar presteerde deze bak gewoon goed, het enigste minpunt was dat het te hard waaide waardoor de effecten niet mooi bleven hangen... en dat is funest voor deze bak. En presteren zoals op de demo van Rubro zal die nooit.

Ik snap de enthousiastme niet omtrent deze bak.
Ik heb de GoldenPower gehad van royal.
Ik heb de Supremo de 4-Pack en de Grand finale van Broekhoff ook afgestoken.
Daarbij heb ik ook een aantal VIP cakes doorlont.
Helaas moet ik concluderen dat dit de minste bak was van allen.
Zelfs de Supremo en de Vip cakes die stukken goedkoper zijn presteerde beter.
Nee ik weet wel zeker dat ik voor het zelfde geld een beter doorlont bakje van een andere importeur kan vinden.
Met een beetje creativiteit kun je zelf een box maken.. en zelfs met rubro cakes (heavy legand 25gr cakes) ben je goedkoper uit en heb je een betere box.
Maar ieder zijn mening uiteraard.

Ik snap de enthousiastme niet omtrent deze bak.
Ik heb de GoldenPower gehad van royal.
Ik heb de Supremo de 4-Pack en de Grand finale van Broekhoff ook afgestoken.
Daarbij heb ik ook een aantal VIP cakes doorlont.
Helaas moet ik concluderen dat dit de minste bak was van allen.
Zelfs de Supremo en de Vip cakes die stukken goedkoper zijn presteerde beter.
Nee ik weet wel zeker dat ik voor het zelfde geld een beter doorlont bakje van een andere importeur kan vinden.
Met een beetje creativiteit kun je zelf een box maken.. en zelfs met rubro cakes (heavy legand 25gr cakes) ben je goedkoper uit en heb je een betere box.
Maar ieder zijn mening uiteraard.

Alleen het hele idee van creativiteit is juist niet de bedoeling voor deze cake.
Uit het perspectief van de liefhebbers kun je zeker met alternatieven komen, maar deze box is bedoeld voor allen die voor goud willen, deze effecten mooi vinden en het liefst 1 in keer klaar zijn. Dus niet nog eens gaan zoeken wat je bij elkaar wilt af steken.

Maar goed, ik heb deze bak alleen nog maar op de demo gezien en daar was deze super slecht.
En aangezien Rubro vaak met producten knalt op hun winkeliersdemo die toch wel heel mooi zijn, ga ik er geen 140 euro aan uitgeven om bij de jaarwisseling als nog teleurgesteld te zijn.

Back
Bovenaan