Event Ice Tiger

Zijn wel echt dikke 30mm he.. Zo windstil dik hoor. Jammer van de vertragingen dat is wel echt het mindere aan deze bak

Nou, op de laatstgenoemde filmpje ziet het er wel heel erg goed uit hoor. Volgens mij was het eentje van vorig jaar en heeft 'ie het een jaartje goed laten drogen. Hoe dan ook, er is niets mis met dit doosje. :)

Veel mensen vonden hem tegenvallen bij de demo maar zo in de straat op bovenstaand filmpje vind ik hem goed overkomen hoor. En die 30mm zijn wel heel dik.

Nou ik zou me geen zorgen maken als ik deze besteld had hoor. Kneiterdik op dat laatste filmpje als je t mij vraagt!

Weet iemand toevallig de afmetingen van deze doos? Het is me niet gelukt dit zelf te achterhalen.
Thanks!
Inmiddels kan ik deze zelf beantwoorden:1000050980.jpg

Ik ben wel erg benieuwd nu naar deze, zeker na het laatste straat filmpje. Zit bijna te twijfelen om deze eerder toen ivm het weer.

Inmiddels kan ik deze zelf beantwoorden:Bekijk bijlage 1806484

Ik ben wel erg benieuwd nu naar deze, zeker na het laatste straat filmpje. Zit bijna te twijfelen om deze eerder toen ivm het weer.
Van deze ga je zeker genieten, Overtrof al mijn verwachtingen. De 20 mm in deze bak vind ik goed overkomen en de 30 mm heb ik nog niet vaak zulke grote boeketten van gehad (legaal)

Denk dat ik er maandag nog maar 1 meenemen inclusief de devil dynamite ook 20 en 30mm

Ik heb even bekeken hoe deze per cake is doorgelont. Maar snap nu wel dat er een flinke vertraging in zit. Ik heb ze daarom even opnieuw doorgelont ben benieuwd of die vertraging er nu uit is.

Ik vind het maar rommelig overkomen allemaal
Ik kan je garanderen dat, als je de vertragingen er even uit haalt, deze bak je echt verbaasd. Hartstikke leuk speels ding voor 150 Euro. Kleuren ook sterk uitgevoerd. Ja, dit is er zo een die op film gewoon niet goed overkomt op de een of andere manier.

Voor de adviesprijs wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Back
Bovenaan