Event Ice Tiger

Soms word ik toch een beetje moe van de inconsistentie tussen batches, ben dol op Go Getters en die zijn er nu dus uit waarschijnlijk. Rubro moest tevens weten dat de pauzes bij deze compound zeer storend zijn, erg jammerlijk dat daar niks aan is gedaan.

Overigens schaam je je toch kapot als je de omgeroepen verkoopprijs hoort.

Ik lees een combi van 25&30mm? Ik vermoedde 20mm bij wat ik echt ronduit pruttelstukjes vind tussen de 30mm. Dat moet toch echt beter kunnen. Zo is het elke keer toch een teleurstellinkje in de straat, en een wow bij de 30mm, resultaat gemengde gevoelens... Goede 25mm zou dat opvangen. Ik vind 'm best lekker schietritme/tempo hebben en leuke afwisseling van effecten, wo paar echt mooie. Jammer dan dat wat bijzonderder (en wrs qua productie lastiger) effect er alweer uit gesloopt is. Te veel minnen om het geld aan te spenderen.

• Like
Waarderingen: Kees
De video. Valt me lichtelijk tegen, wat lange pauzes tussen de cakes. De 30mm klappen er duidelijk uit. Eind cake hele dikke mines en leuke finale. Al met al zou ik toch voor een andere compound gaan met minder gemixte caliber. Die 20mm doen hem toch wat minder heftig overkomen

Hmm de 30 mm effecten zijn goed maar de rest is een beetje gepruttel. Blij dat ik niet gezwicht ben voor de Bf friday actie want ik vind 150 alsnog erg veel.

Ik snap de negativiteit niet zo.
20mm is gewoon prima uitgevoerd, gewoon gemiddeld kwa burst en dat gelt ook voor de 25 mm.
De 30mm is heel goed uitgevoerd en dat maakt het verschil juist heel groot. Maar in mijn optiek is dat juist de bedoeling zodat je echt de wow momenten creërt voor de gewone afstekende consument.
De pauzes zijn wel irritant. Maar goed dat is op te lossen
Verkoop adviesprijs is hoog, echter als je als liefhebber oplet heb je deze cake voor een heel stuk goedkoper! En dan vind ik dit zeker wel een aanrader.

Die pauzes. :frusty:Verder vind ik het een mooie complete bak. Heb hem voor 175,- in bestelling staan en daar zeker geen spijt van. Al hoop ik wel dat de tails in het begin een maandagochtend gevalletje zijn en er straks gewoon Go-Getters in zitten. Ook fijn om eens een dik finale salvo te hebben zonder crackling.

Ik vind dit een rommeltje, 25mm matig, weinig burst. 30mm juist weer hele harde burst en goede spreiding. Het vorm ook geen geheel...

Ik zou deze compound links laten liggen, zoals hierboven al aangegeven zijn de 20mm schoten te mager, aandeel 30mm is ook veel te mager.
Tevens zijn de pauzes tussen de cakes killing voor de beleving

Deze kon mij ook niet overtuigen nee. Te lange pauzes en de 25mm kwamen niet best over. De 30mm vond ik wel erg goed, maar niet genoeg om deze box aan te schaffen.

Ik vond het al weinig samenhangend en nu ik hem live gezien heb met ook die pauzes ertussen was het helemaal drama.

Dit product kon mij niet bekoren gisteren tijdens de Huisman demo. Kleiner kaliber was niet best uitgevoerd. Zaten wel mooie gedeelten in de box, maar dat rechtvaardigt de prijs niet.

Weet iemand toevallig de afmetingen van deze doos? Het is me niet gelukt dit zelf te achterhalen.
Thanks!

Back
Bovenaan