Event Ice Tiger

Mooi ding hoor hou ik wel van.
Unieke effecten op de nederlandse markt.
Maar goed ik hou wel van rubro/geisha etc.

Ik zie in diverse berichten dat deze bak 25 en 30 mm is. Ik dacht dat het 20 en 30 mm was? Met de deal van aankomende week wel een interessante aankoop om nog een keer de portemonnee te trekken.

Ik zie in diverse berichten dat deze bak 25 en 30 mm is. Ik dacht dat het 20 en 30 mm was? Met de deal van aankomende week wel een interessante aankoop om nog een keer de portemonnee te trekken.
20/25/30 zelfs

20/25/30 zelfs
Color hypnose toch stukje mooier dan😉

Viel dus tegen? Color Hypnose is 25/30mm en in kooi dus verwacht er meer van dan deze ;)
Had er meer van verwacht ja, maar die china films klopte ook niet, dus ook de verkeerde verwachting gekregen toen.

Wat een vergelijkingen hier. I shape vs een multi shape met verschillende calibers. Ice Tiger is gewoon een goeie sierlijke compound met meerdere shapes waar je geen spijt van zal krijgen. Dat is met de color hypnose nog maar de vraag.

Wat een vergelijkingen hier. I shape vs een multi shape met verschillende calibers. Ice Tiger is gewoon een goeie sierlijke compound met meerdere shapes waar je geen spijt van zal krijgen. Dat is met de color hypnose nog maar de vraag.
Klopt. Haakte in op de vraag wat het kaliber nou is, want in de verkoop was deze aangeboden als 25/30mm. En dat bleek niet te kloppen

Klopt. Haakte in op de vraag wat het kaliber nou is, want in de verkoop was deze aangeboden als 25/30mm. En dat bleek niet te kloppen
Ik heb hem zelf gehad en kan mij niet goed herinneren wat alle diameters waren maar 20-25-30 zou prima kunnen. Al met al gewoon een kloppend geheel en dus een mooie show.

Mijn vergelijking was puur de diameters😉

• Like
Waarderingen: bart
Jammer dat Valk zo ver weg zit, want 150,- is nog prima te doen en valt net nog binnen mijn beperkte budget voor dit jaar. Even kijken welke moole acties er morgen nog allemaal komen, alleen hier in Limburg zijn er nog maar weinig winkels te vinden, de ene winkel sluit na de ander, vorig jaar was het laatste jaar van TP-vuurwerk, had deze waarschijnlijk anders daar kunnen kopen. Hoe dan ook, voor 150,- euro is dit zeer zeker een mooie bak, ik zou eenieder dit aanraden om te kopen, zeker als je ook nog eens vlakbij een winkel woont die dit voor deze prijs aanbied. AANVALUHHH!! :D

Deze viel mij wat tegen vanavond. Het was het ratjetoe aan effecten. Op zich waren de effecten per stuk nog best aardig uitgewerkt, maar het volgt elkaar onlogisch op waardoor er geen enkele structuur of opbouw in zit. De opening heeft ook niet langer de moving stars; het zijn nu gewoon comets. De storende pauzes tussen de cakes zitten er ook nog steeds in. Al met al geen indrukwekkende box.
Ik denk dat de gemiddelde huisvader deze compound prima vindt, want hij verwacht een complete en diverse show voor het geld. En dat krijgt hij.

Back
Bovenaan