Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe weet je dat het 150 is dan? Is toch nog niet bekend gemaakt? Of ben je een insider?Vooraankondiging Black Friday bij een winkel van Nijverdal en Rijssen voor 150 EURO
Voor mij te ver rijden, maar zou het anders wel weten
Heeft op fb gestaan, echter nu niet meer te vindenHoe weet je dat het 150 is dan? Is toch nog niet bekend gemaakt? Of ben je een insider?
20/25/30 zelfsIk zie in diverse berichten dat deze bak 25 en 30 mm is. Ik dacht dat het 20 en 30 mm was? Met de deal van aankomende week wel een interessante aankoop om nog een keer de portemonnee te trekken.
Helaas is deze box toch echt voornamelijk 20mm gecombineerd met 25mm en 30mm.Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.
Color hypnose toch stukje mooier dan20/25/30 zelfs
Helaas is deze box toch echt voornamelijk 20mm gecombineerd met 25mm en 30mm.Hoe vaak moet het nog gezegd worden? Als in de TDS en CE staat dat het 25 en 30mm is, kun je er niet zomaar 20mm in stoppen!! Rubro geeft in de officiële specs aan dat deze 25 en 30mm is en die info nemen zo over uit de TDS en CE. Dus geen twijfel mogelijk.
Dat moeten we nog zien haha, had de ice tiger vorig jaar ook besteld op basis van de china filmColor hypnose toch stukje mooier dan
Viel dus tegen? Color Hypnose is 25/30mm en in kooi dus verwacht er meer van dan dezeDat moeten we nog zien haha, had de ice tiger vorig jaar ook besteld op basis van de china film
Had er meer van verwacht ja, maar die china films klopte ook niet, dus ook de verkeerde verwachting gekregen toen.Viel dus tegen? Color Hypnose is 25/30mm en in kooi dus verwacht er meer van dan deze
Klopt. Haakte in op de vraag wat het kaliber nou is, want in de verkoop was deze aangeboden als 25/30mm. En dat bleek niet te kloppenWat een vergelijkingen hier. I shape vs een multi shape met verschillende calibers. Ice Tiger is gewoon een goeie sierlijke compound met meerdere shapes waar je geen spijt van zal krijgen. Dat is met de color hypnose nog maar de vraag.
Ik heb hem zelf gehad en kan mij niet goed herinneren wat alle diameters waren maar 20-25-30 zou prima kunnen. Al met al gewoon een kloppend geheel en dus een mooie show.Klopt. Haakte in op de vraag wat het kaliber nou is, want in de verkoop was deze aangeboden als 25/30mm. En dat bleek niet te kloppen
Mijn vergelijking was puur de diametersWat een vergelijkingen hier. I shape vs een multi shape met verschillende calibers. Ice Tiger is gewoon een goeie sierlijke compound met meerdere shapes waar je geen spijt van zal krijgen. Dat is met de color hypnose nog maar de vraag.