Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klopt had hem wel zo kort mogelijk doorgelontZijn wel echt dikke 30mm he.. Zo windstil dik hoor. Jammer van de vertragingen dat is wel echt het mindere aan deze bak
Moest je dat nog zelf doen ja? Bij mij was dat vorig jaar al gedaan. Zie paar pagina's terugKlopt had hem wel zo kort mogelijk doorgelont
Ja klopt moest hem 1 keer door lontenMoest je dat nog zelf doen ja? Bij mij was dat vorig jaar al gedaan. Zie paar pagina's terug
Van deze ga je zeker genieten, Overtrof al mijn verwachtingen. De 20 mm in deze bak vind ik goed overkomen en de 30 mm heb ik nog niet vaak zulke grote boeketten van gehad (legaal)Inmiddels kan ik deze zelf beantwoorden:Bekijk bijlage 1806484
Ik ben wel erg benieuwd nu naar deze, zeker na het laatste straat filmpje. Zit bijna te twijfelen om deze eerder toen ivm het weer.
Moet ik toch mijn woorden terugnemen! Komt erg goed over op deze film. Mooi van genieten iedereen die m heeft!www.facebook.com
Ik kan je garanderen dat, als je de vertragingen er even uit haalt, deze bak je echt verbaasd. Hartstikke leuk speels ding voor 150 Euro. Kleuren ook sterk uitgevoerd. Ja, dit is er zo een die op film gewoon niet goed overkomt op de een of andere manier.Ik vind het maar rommelig overkomen allemaal