Split : Torcida 70 jarig jubileum

Torrr

VWC lid
Als fan van Hajduk Split, wil ik jullie deze beelden niet onthouden :angel:

Istoka, zapada i sjeveraaaaa, Ori se pisma najsvetija

Zag het ook al verschillende keren op Facebook voorbij komen. Wat ongelooflijk vet is dat zeg.. :droolthum

Vorig jaar in Split en ook bij Hajduk geweest.
Heel bijzonder, die club en de passie.

de hele stad (en omstreken) is voorzien van muurschilderingen van de club en zoals te zien wordt elk decennia uitbundig gevierd.

Zo gruwelijk vet dit hé. De manier op hoe gasten in die landen hun club supporten en hoe de stad voor de club leeft kunnen wij nog een hoop van leren hier.

Vorig jaar in Split en ook bij Hajduk geweest.
Heel bijzonder, die club en de passie.

de hele stad (en omstreken) is voorzien van muurschilderingen van de club en zoals te zien wordt elk decennia uitbundig gevierd.

Ja geweldig he. Ik kom al in Poljud ( stadion van Hajduk ) sinds 1994. En sinds dat jaar heb ik nauwelijks een jaar overgeslagen dat ik er niet twee of meerdere keren per jaar zat. Heb dan ook wel enkele tattoos's van Hajduk en Torcida.

Hajduk živi vječno :handsup:

Echte liefde voor de club en de historie daar, want voor het voetbal hoef je het niet te doen :D

Zag het al voorbijkomen, waanzinnig dit, geweldig. Heb m'n Split voetbalshirt vandaag toch maar weer eens uit de kast gehaald :cool:

Zag het al voorbijkomen, waanzinnig dit, geweldig. Heb m'n Split voetbalshirt vandaag toch maar weer eens uit de kast gehaald :cool:

Ja best wel opvallend hoe veel Feyenoorders voor Hajduk zijn en ook andersom komt het vaak voor. Zie in Kroatië veel mensen die net als ik, van beide club tattoos hebben

Back
Bovenaan