Event Final 400 Shots

Artikelnummer: 4500
Artikelnaam: Event Final 400 Shots
Bruto Gewicht: volgt
Netto Kruitgewicht: volgt
Aantal Schoten: 400 schoten
Effectomschrijving: volgt
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 1/4
Tijdsduur: volgt
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: 199,95

4500---event-final-400-shots.png

Wel aardige effecten. Je vergelijkt hem toch met de total display en dan gaat mijn voorkeur toch naar die. Toch liever up tempo dan salvo’s.

Grote gedeeltes komen volgens mij 1-op-1 overeen, ook in de effecten. Tempo ligt alleen ietsje lager zo lijkt het, maar dat vind ik niet storend.

Ziet er leuk uit, prijs valt ook mee (uitgaande van minimaal 25% korting in de freak). Je gaat deze inderdaad vergelijken met de TDS400 en dan gaat mijn voorkeur toch daarnaar uit vanwege het iets hogere tempo en het feit dat die zich al bewezen heeft. Mochten ze deze ergens op een demo schieten dan zou het wel helpen om mogelijk nog van mening te veranderen.

Leuke bak. De verschillende effecten komen wat beter uit dan bij de Total display box. Die ramt door het tempo wat meer door elkaar voor mijn gevoel.
Mooi dat er wat te kiezen is :p

Mooi dat er nu een tegenhanger is van de display 400. Benieuwd hoe deze op een demo zal zijn, maar hij ziet er goed uit zo op film.

Volgens mij zouden alle Hello artikelen ruimschoots op tijd binnen zijn.

Ik vind het zelf nog steeds lastig om een keuze te maken tussen de bewezen 400TDS en deze nieuwe die ik er zelf op film net wat beter uit vind zien.

Ik vind het zelf nog steeds lastig om een keuze te maken tussen de bewezen 400TDS en deze nieuwe die ik er zelf op film net wat beter uit vind zien.
Met dat dilemma loop ik dus ook! Helemaal nu er t/m morgen nog een actie loopt waardoor ze respectievelijk 141,75 (TDS) en 126,75 (EF) zijn... :rolleyes:

Met dat dilemma loop ik dus ook! Helemaal nu er t/m morgen nog een actie loopt waardoor ze respectievelijk 141,75 (TDS) en 126,75 (EF) zijn... :rolleyes:
126,75 is wel heel scherp geprijsd. Dan zou ik toch de gok nemen en de EF400 pakken. Of beide en dan zien wij graag een goede vergelijking op film verschijnen :)

Zie deze eigenlijk nu pas. Zit deze dan wel in kooi in tegenstelling tot de TDS400? Wellicht heeft deze dan een nog betere burst?

Die ICB moet je eigenlijk helemaal niet over nadenken maar gewoon doen. Die is zo mooi dat je hem eigenlijk gewoon een keer gehad moet hebben. Hoewel zo'n 400 shots 20mm rambak ook leuk is zie ik toch echt liever een mooie dikke 30mm bak.

Back
Bovenaan