Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Met dat dilemma loop ik dus ook! Helemaal nu er t/m morgen nog een actie loopt waardoor ze respectievelijk 141,75 (TDS) en 126,75 (EF) zijn...Ik vind het zelf nog steeds lastig om een keuze te maken tussen de bewezen 400TDS en deze nieuwe die ik er zelf op film net wat beter uit vind zien.
126,75 is wel heel scherp geprijsd. Dan zou ik toch de gok nemen en de EF400 pakken. Of beide en dan zien wij graag een goede vergelijking op film verschijnenMet dat dilemma loop ik dus ook! Helemaal nu er t/m morgen nog een actie loopt waardoor ze respectievelijk 141,75 (TDS) en 126,75 (EF) zijn...![]()
Hahaha! Nou het zal één van de twee worden danOf beide en dan zien wij graag een goede vergelijking op film verschijnen![]()
Ik vermoed haast van niet, maar ik kan dat niet onderbouwen...Zie deze eigenlijk nu pas. Zit deze dan wel in kooi in tegenstelling tot de TDS400? Wellicht heeft deze dan een nog betere burst?
Dat is wel een aangename aanbieding, waar kan ik die vinden? hahahah126,75 is wel heel scherp geprijsd. Dan zou ik toch de gok nemen en de EF400 pakken. Of beide en dan zien wij graag een goede vergelijking op film verschijnen![]()