Crackling
VWC lid
Die ene winkel in AmersfoortDat is wel een aangename aanbieding, waar kan ik die vinden? hahahah

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die ene winkel in AmersfoortDat is wel een aangename aanbieding, waar kan ik die vinden? hahahah
Dat wel... Maar duurt wel lekker lang!Filmpje nog eens bekeken en ik mis wel een "echte" finale bij deze.
in het demo topic staat een filmpje, het is meteen die box die als eerste afgaat (zou eigenlijk pas als 18e moeten gaan).Heeft iemand er een filmpje van gemaakt die er was?
Top dankje zag er inderdaad niet goed uit zondein het demo topic staat een filmpje, het is meteen die box die als eerste afgaat (zou eigenlijk pas als 18e moeten gaan).
Was live ook erg slap, prijs vind ik echt afzetterij.
115 euro voor betaald ga wel zien hoe die met oud en nieuw is gelukkig heb ik ook de total displaybox 400Helaas deze kan niet tippen aan de Magnum variant. Zou hem zelfs met 50% korting niet aanschaffen. Er zaten een paar effecten in die wel een goede burst hadden, maar het merendeel was bagger. Kan wellicht een vocht probleem zijn, maar dat betwijfel ik.
115 is nog te overzien. Heb hem ook op die demo gezien en vond hem vergelijkbaar met bv die familie lijn van wolf en dat zijn 16mm bakkies... Daarna werd er 20mm van Broekhof en Rubro geschoten en dat was een wereld van verschil.115 euro voor betaald ga wel zien hoe die met oud en nieuw is gelukkig heb ik ook de total displaybox 400
Ik had er veel meer van verwacht. Ik had deze en die van magnum. Een wereld van verschil. Het tempo en de burst. Ik zal deze maand wel even een filmpje ervan uploaden.Benieuwd na de ervaring hiervan! Iemand deze geschoten?
Benieuwd na de ervaring hiervan! Iemand deze geschoten?
Zoals beloofdIk had er veel meer van verwacht. Ik had deze en die van magnum. Een wereld van verschil. Het tempo en de burst. Ik zal deze maand wel even een filmpje ervan uploaden.
OplichtingZoals beloofd
Rare reactie.Oplichting