Event Cake No.5

@Ummagumma, allebei mooie cakes maar ik vind de Grande Finale toch iets beter.Op de film van jou kan je goed het verschil zien qua spektakel tussen beide cakes.Wel heeft de Event cake5 meer effecten maar is niet echt een afsluiter, zoals hij hierboven in dit filmpje is afgestoken komt hij goed tot zijn recht vind ik omdat de (bijna zelfde) effecten in beide cakes zitten.

Vond dit wederom weer een geweldige topper.
Rond een uurtje of 18:00 afgestoken, heerlijk in alle rust.
Maar wat een burst, grote effecten, goede tijdsduur.
Helaas wat aan de dure kant, maar wat een pracht bak.

Ik blij bij mijn vorige post boven het filmpje.
Vind dit echt een heerlijke cake.
Heb hem nu al een aantal jaar, maar in de straat is hij nog indrukwekkender dan je op bovenstaand film ziet.

Ik blij bij mijn vorige post boven het filmpje.
Vind dit echt een heerlijke cake.
Heb hem nu al een aantal jaar, maar in de straat is hij nog indrukwekkender dan je op bovenstaand film ziet.

Ooit deze gekregen als o.a. vervangend artikel, omdat een paar Royal cakes die ik besteld had, niet op voorraad waren.
Ik was een beetje sceptisch vanwege de grote.
Het zal wel zo'n 13 in dozijn cake zijn.

Toen ik hem afstak, ging ik compleet uit mijn dakkie.
Wat een topper is dit zeg.
Lekker rammen met die bak en mooie grote effecten ook.
Het jaar daarna de hele serie van nr. 1 tot en met 5 afgestoken.

Topper van een cake, vorig jaar voor het eerst live meegemaakt in de straat. Dit jaar zeker weer in de collectie.

Eens kijken of deze dit jaar voor een wat redelijker prijsje wordt aangeboden. Ik neem toch aan van wel...Je krijgt nu al 2 500 grams of 3 500 grams doorlontbakken voor dezelfde prijs. Mocht deze een prijsverlaging tegemoet zien wil ik hem maar al te graag in mijn lijstje opnemen :)

Dit jaar per 3 geschoten, last minute toch een karton gekocht in de winkel. Toch viel hij mij wat tegen, in mijn herinnering was hij veel heftiger doordat de boeketten groter waren.
Ze zitten in het begin van de film:

Zeker een goede cake, vooral voor de tijd waar die in werd geïntroduceerd. Maar die prijs kan echt niet meer, daar kan je ondertussen al bijna een cakebox met 4 x 500 grammers voor krijgen. Echt over de top!

Back
Bovenaan