Event Cake No.5

Nog even iets opgemerkt. Als je goed kijkt zie je rechts dat er 1 cake er vroegtijdig mee stopt vanaf 17 seconden. Aan de ene kant wel beter want nu zie je wat je krijgt als je hem per 1 schiet:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik heb deze cake gekregen bij een vuurwerk winkel, omdat 2 bestelde artikelen van Royal er niet waren.

Maar wat een pracht ding man.
Ik was zeer onder de indruk van dit blokkie, want dat ie zeker wel.
Grootste effecten, helemaal te gek.

Ik weet niet, of ik hem volgend jaar ga bestellen, want ik vind eingelijk iets te duur.
Maar ja, 80 euro dat ik deze cake, echt wel waard.

Dit klinkt positief, heb hem op de demo ook gezien en was er toen erg van onder de indruk.
Ik kan er helaas nog niet over mee praten hoe hij in de straat is, ik ben er niet aan toe gekomen om deze af te steken gisteren.
Volgend jaar maar kijken hoe hij is.

Ik heb er twee gehad en ik kan je vertellen dat ze er dit jaar weer bij zijn.
1 van de betere cakes verkrijgbaar in Nl.
Mooie grote boeketten en effectengala.
Je moet er wat voor over hebben,Maar teleurgesteld worden zul je zeker niet.

grtz
Pyromaniac 1975

Inderdaad, 80 euro is duur maar om eerlijk te zijn is die dat gewoon waard omdat er geen andere cakes in NL aan die grootte + burstknal kunnen tippen. Dat die cake goedgekeurd is door het VROM verbaasd mij eigenlijk, dan mogen ze wel meerdere van dat kaliber cakes produceren.

Heb deze op de demo mogen bewonderen, grote boeketten, vaak ook mooi "rond" voor Nederlandse begrippen (geen uit elkaar gerukte rotzooi:p), mocht steenbergen volgend jaar nog met de 35% korting actie komen dan koop ik er zoiezo 1, mocht mn portemonnee het toelaten misschien wel twee:p

Hij is duur maar voor een nederlandse pot vond ik het wel waard, mooie kleuren en effecten, leuk middenstuk en finale.

Ik vind dit echt een van de beste cakes die er ooit op de Nederlandse markt verschenen zijn ; tails, pearls , veel verschillende effecten, harde burstknallen, een redelijk snel tempo en een lekker langdurende cake. Nooit meer uit de handel nemen dit blok, enkel jammer is dat hij best een fors prijskaartje heeft en dus niet voor iedereen is weg gelegd. Hopelijk heb ik dit jaar nog iets over om hem eindelijk eens een keer zelf te mogen afsteken.

Echt een super mooie cake dit! Zit een HUGE prijs kaartje aan, maar met een leuke korting is dit wel te doen vind ik. De verschillende soorten effecten + de mega finale maakt dit echt een topper.

Mooie cake met een mooie finale.

Hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan maar daar krijg je zoals gezegd ook wel gratis vuurwerk voor terug bij de meeste dealers!

Mooie en duidelijke filmpjes!

Ik heb deze cake gekregen bij een vuurwerk winkel, omdat 2 bestelde artikelen van Royal er niet waren.

Maar wat een pracht ding man.
Ik was zeer onder de indruk van dit blokkie, want dat is 'ie zeker wel.
Grootste effecten, helemaal te gek.

Ik weet niet, of ik hem volgend jaar ga bestellen, want ik vind het eigenlijk iets te duur.
Maar ja, 80 euro dat is deze cake, echt wel waard.

Bij mij hetzelfde een keer.
super mooie kleuren met een 'soort van' dubbele finale. heel moeilijk uit te leggen.
dit blok verdient, denk ik, voortaan 'n vaste plaats op m'n lijst.

13333451.2cbbbc5e.560.jpg

Dit product weet altijd mijn interesse te wekken, lang tijdsduur, goede burst, mixed effecten die allen goed uitgewerkt zijn, en vele kleuren, salvo, enkel shots, alles zit erin, alleen wat mij elk jaar ervan weerhoudt om hem aan te schaffen is de prijs, die ligt gewoon te hoog.

Back
Bovenaan