Event Cake No.3

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: RVW 903
Artikelnaam: Event Cake No.3
Aantal Schoten: 30 Schots
Netto Kruitgewicht: 450 gram
Effectomschrijving: Red comet up to Red dahlia with silver glittering, green glittering with purple pearls, fanshape silver willow with purple/red glittering, blue pearls with silver strobe
Verpakkingseenheid: 3/1
Richtprijs: € 59,95
Film:

O.a. te koop bij: Rubro.nl

Demo 2015:

Demo 2014:

Demo 2013:

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
voor dit soort cakes wil ik best een paar honderd kilometer rijden om ze te bemachtigen (meer hoef ik toch niet te zeggen ofwel?)

Damn, ook al weer zo'n topper! Wat een prachtige, grote boeketten zeg! En de bursts zijn zo te horen ook lekker hard :D

alweer een heerlijke cake vooral de tussentijdse overgang naar fanshape en de fanshape finale maken deze cake helemaal af .toppers

Laatst bewerkt:
Ook weer een topper hoor, mooi die gouden effecten met red strobe erdoor.

Deze cakes doen me een beetje denken aan de cakes van Pronk, goede bursts en grote effecten.

en weer een topper. vooral het tempo niet te langzaam gewoon perfect, en de kleuren kraak helder. de prijs zal mij niet tegen houden om deze te kopen.

mooie effecten en ook nog goed afgewerkt. toppertje voor de nederlandse markt. ga hem zeker halen :)

Voor diegene die in Vriezeveen geweest zijn, hoe beviel deze Event Cake? Heb hem op mn voorlopige lijst staan, maar begin te twijfelen over deze na de verhalen over de No.1.

:bye:

@mr breaker ik was behoorlijk onder de indruk van al deze cakes .
al deze cake hebben een behoorlijk brede boeketten met een snoei harde burst .
tja het kost wat maar dan heb je wel wat .

Nummer 3 is ook een fijne rammer, grote boeketten, mixed effecten, de w-shape tussendoor en tot slot met gouden effecten, op film helaas niet optimaal zichtbaar, maar in het echt wel. :wink:

Let wel op dat dit 2x 2 cakes tegelijk zijn, ramt zo goed door, maar is dus wel dubbel.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik vond dit een erg goede cake. De burst is echt top of the bill, en de kleuren zijn spectaculair goed. Er komt een tint lichtblauw in voor die ongeëvenaard is, en ook mooi rose heb ik gezien. De groene en rode strobes zijn ook zowaar eens goede strobes, en de boeketten zijn rond en vol. Ik vind hem erg goed, maar toch bekruipt mij een gevoel dat deze cake in zijn eentje afgestoken een beetje saai en tam is...

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Rubro/Vuurwerkdiscount in Vriezenveen:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier zie je er vier tegelijk.

Zwaar en professioneel 500 grams blok met verschillende schietrichtingen en een veelvoud aan effecten. Zo hebben wij maar liefst 6 verschillende effecten in dit professioneel blok weten te krijgen met de kleuren:Rood, roze, silver, groen, goud en blauw!
500 gram op zn best!

+ YouTube Video

Wat een geweldenaar. Prachtig kleuren pallet,Zeer harde burst. Hoorde een paar mensen gillen,Heerlijk.

Was een mooi blokje, grote effecten. heerlijk :)
Hier mijn filmpje:
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Erg mooie cake, goede burst, lekker tempo, mooie kleuren, goede boeketten.
Voor de prijs en het aantal shots is het(voor mij) nog een twijfel geval.

Deze vanavond live gezien.
Een zeer mooie Event Cake. Onder andere met goede blinkers, aparte kleuren en perfect afgewerkte effecten!

Wat heb ik genoten van deze cake zeg! Prachtige blinkers en de mooiste kleuren kom je tegen in dit blok! Ook nog een hele grote, volle boeketten.
Wel leek het of de rechter cake wat andere kleuren had dan de linker cake..

Back
Bovenaan