Event box 4 season's

Ik vind het aan de andere kant z'n geld dubbel dwars waard. Grote effecten, burst en leuke mix van effecten! Dan te bedenken dat je deze box eigenlijk niet hoeft door te lonten (dank je Rubro!). Net een prof. blok. Dat de 4 Seasons goedkoper is tijdens freakacties is inderdaad mooi voor de freaks. Maar voor de normale consument blijft het voor de prijs ook een mooi ding!

Ik vind het aan de andere kant z'n geld dubbel dwars waard. Grote effecten, burst en leuke mix van effecten! Dan te bedenken dat je deze box eigenlijk niet hoeft door te lonten (dank je Rubro!). Net een prof. blok. Dat de 4 Seasons goedkoper is tijdens freakacties is inderdaad mooi voor de freaks. Maar voor de normale consument blijft het voor de prijs ook een mooi ding!

Er is me duidelijk iets ontgaan of ik heb er over heen gelezen maar hoezo hoeft deze niet doorgelont te worden??

Er is me duidelijk iets ontgaan of ik heb er over heen gelezen maar hoezo hoeft deze niet doorgelont te worden??

Rubro heeft bij sommige boxen, waaronder deze, 4-5 (?) Snellonten aan de zijkanten bij de main en reserve fuse zitten. Je snapt dat als de reserve lont afgaat, deze snellonten mee branden en de snellonten bij de hoofdlont ontsteekt. In principe hoort de bak dus soepel door te lopen, ik neem geen risico en lont hem zelf door:)

Ik heb een 2015-versie meegekregen. Nooit eerder meegemaakt: er zat roest op de kooi, zelfs de metalen banden waren aangetast. Kan dit gevolgen hebben voor de kwaliteit van de cakes?

Ik heb een 2015-versie meegekregen. Nooit eerder meegemaakt: er zat roest op de kooi, zelfs de metalen banden waren aangetast. Kan dit gevolgen hebben voor de kwaliteit van de cakes?

In principe niet, dat geeft namelijk niet aan dat de cakes ook nat zijn, maar de kans daarop is wel groter.

Mijn afsluiting van het vuurwerk vannacht. Lekker ding hoor! Alleen al het geluid van het stijgen van de tubes, heerlijk! Vervolgens prima klappen en een mooi boeket. Ik ben dol op Rubro!

Wat blijft dit toch een geweldige cakebox! Al het zoveelste jaar op rij een topper. Blijf elke keer versteld staan van de grote boeketten en harde burst. Het lontsysteem werkt ook goed. Helaas weigerde cake 2... lont was wel aangegaan en helemaal opgebrand, alleen kwam er niets uit de tubes, dus toen maar vanaf cake 4 geschoten. Beetje anticlimax op het eind maarja. Blijft in ieder geval een prachtige cakebox die zijn kwaliteit blijft behouden.

Topper van de avond dit. Ontzettend dikke boeketten en harde burst. Helaas werkte het automatisch systeem niet 100% dus moest ik cake 2 opnieuw aansteken. En van mij mogen ze ze volgend jaar wel weer los in de doos doen in plaats van te lijmen. :p

Ja wat een goede cakebox is dit , perfect tempo met deze effecten .

Het doorlontsysteem werkte ook goed bij mij , cakes gingen mooi achter elkaar door .

Laatst bewerkt:
Alles werkte super, doorlont systeem ook niks op aan te merken! Dit was trouwens het geval bij al mijn rubro boxen, 4seasons echt een super ding!

Dit is toch wel een topper van Rubro (samen met de immortal gold. Heerlijke box, lkkr tempo, goede burst grote effecten gewoon een klasbak!!

Deze voor volgend jaar ook op de lijst, heb nu een aantal jaren de immortal gold gehad maar word tijd om deze in te wisselen voor de 4 seasons

Blijft na al die jaren een geweldige box, heerlijk tempo en dikke boeketten.

Dit was een aardige cakebox, zal hem alleen niet nogeens nemen omdat ik wat meer cracklinggeweld had verwacht, dit viel mee.

Back
Bovenaan