Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
categorie 3, dus spectakelvuurwerk![]()
De regelgeving .
we hebben de regelgeving van de Europe Norm.
De EN hier op moet ieder land een normalisatie schrift op maken.
Voor Nederland wordt dit een N-EN Nederland Europese Norm
Hier worden de Nederlandse Normalisatie artikelen in opgenomen.
in dit Nederlandse normalisatie schrift staan de echte Bepalingen in deze moeten minimaal aan de eisen van de EN doen.
Maar helaas voor ons kan de Normalisatie schrift vele malen zwaarder zijn dan de EN
aangezien hier de reglementen van het vuurwerk besluit kunnen worden opgenomen via de bepalingen die er gemaakt worden dan zal er voor ons misschien niet veel veranderen. (helaas)
ik hoop niet dat ik niemand nu teleurstel maar het is de harde waarheid zolang het normalisatie schrift niet uitgebracht zijn kunnen we alleen maar gissen.
ik denk dat we in het begin van het nieuwe vuurwerk seizoen wel meer te weten komen of ieder geval de importeurs want de regelgeving gaat op 1-1-2017 in.
Niks om je druk over te maken? Je betaald 2/3 keer meer via de illegale handel.Denk toch eens na.![]()
Dat is een heel slim en makkelijk antwoord.![]()
Niks om je druk over te maken? Je betaald 2/3 keer meer via de illegale handel.Denk toch eens na.![]()
geen zin in die strijd spelletjes hier, dus ga ik er ook niet op in. en uiteindelijk worden we allemaal genaaid, want enigste wie er lacht zijn de importeurs
Heb me nu al enkele jaren proberen te verdiepen in die CE regels maar erg duidelijk is het niet. Tenminste, wat de regels zijn is super duidelijk, maar ik vind het heel jammer dat niet alles gewoon gelijk getrokken gaat worden in Europa waar ik op hoopte. Ik bedoel dan heb je één Europa, en dan ga je alsnog allemaal uitzonderingen op de regel maken waardoor het super lastig is om te begrijpen allemaal. Als we nu alsnog het RACT aan gaan houden verklaar ik het sowieso allemaal voor gek.