Estallar

Ook hier komt hij echt weer geweldig over, vind het een pracht cake. Deze gaat op de lijst voor volgend jaar, chaos gegarandeerd.

Helaas niet gefilmt, wel een toppertje zeg! Burst en effecten waren prima, leuk cake. Ik hou er wel van, van zulke geweldenaars!

Had deze dit jaar met enkele tegelijk willen doen, mooi geweld, maar het ging helaas niet door. Hopelijk komend jaar wel, echt een topper uit deze serie. Bedankt voor de film, voor het geluid kan ie prima overdag, maar hij is sierlijk genoeg om echt voor de avond te bewaren. :)

Dit jaar toch weer op de lijst staan en gelukkig kan het dit jaar wel!
Cakes zien er goed uit, kijk uit naar het chaos moment.

PXL_20221229_231957352.PORTRAIT.jpg

Deze 3 van Mike gecombineerd met 2 stuks van mijn kant - en dus per 5 geschoten - en dat ging zeker lekker hoor! Mooie bak geweld komt er uit deze fijne cake. Prima formaat ook wel en leuk al die salvo's te horen afvuren, prrt, prrt, prrt! Goud!

Ja, hele gave cake dit. We schoten ze dus per 5, dat was zeker gekkenhuis. Maar ook per stuk is deze echt heel gaaf. Gaat dan ook per direct weer op de lijst voor komend jaar.

Lekkere rambak, van genoten! Vind de fluiters ook een zeer goede toevoeging. Wel klapte sommige bombettes op de grond. Voor het 4D effect zullen we maar zeggen :wink:

Ik was echt blij verrast van deze, heb hem per 2 tegelijk geschoten en was echt ff een lekker momentje.

Op film komt die totaal niet zo over als in het echt helaas.

Deze gaat dikgedrukt op de lijst hier. Vind het echt een gave bak en moet er in meervoud komen.

Film van Thomas geeft wel ff lekker weer hoe die salvos eruit komen, blijft een heerlijk geluid!

Dit product is uit het assortiment. Nieuwe varianten voor 2023 zijn art. 8042 La Bomba 64 shots en art. 8067 Trueno 200 shots.

Back
Bovenaan