Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Super box! Voor de volle mep gekocht en voor vol van genoten. En toch een mooie tijdsduur. Voor de freakprijzen wel iets om in een V shape te schieten volgend jaar.

Heb hem enkele dagen geleden besteld, want hij stond vorig jaar al op mijn lijstje. Enige minpunt : zijn die pauzes nu echt zo lang, of ligt het aan mij ? Hebben jullie het als storend ervaren, of viel het wel mee ?

Yes pauzes waren wat aan de lange kant, maar vond dat niet storend. Dit was een van derustmomenten in me schietlijst. Had ook geen tijd om hem zelf strakker door te lonten, dus heb hem zoals ik hem gekocht had.

1 tel teveel , Dus het valt mee. Daar komt bij dat de box zelf niet al te snel schiet. dan is die tel te verwaarlozen! Toffe box hoor!!

Het valt mee. De pauzes zijn zeker merkbaar maar ik heb ze zelf niet als storend ervaren. Het zou voor mij in elk geval zeker geen reden zijn om deze box links te laten liggen.

Heb hem enkele dagen geleden besteld, want hij stond vorig jaar al op mijn lijstje. Enige minpunt : zijn die pauzes nu echt zo lang, of ligt het aan mij ? Hebben jullie het als storend ervaren, of viel het wel mee ?

Het valt mee. De pauzes zijn zeker merkbaar maar ik heb ze zelf niet als storend ervaren. Het zou voor mij in elk geval zeker geen reden zijn om deze box links te laten liggen.

Links laten liggen dat kan niet meer want ik heb hem al besteld :)

Fijn om te lezen dat het tijdens het stoken niet als storend wordt ervaren, want ik vond het licht storend bij het zien van verschillende filmpjes. In praktijk valt het dus mee, toppie.

Echt een toppertje, als ik een minpunt moet aangeven is dat op camera in ieder geval de middelste 2 cakes niet bijzonder indrukwekkend zijn.

Cake 1 en 4 daarintegen vind ik schitterend!

Echt een toppertje, als ik een minpunt moet aangeven is dat op camera in ieder geval de middelste 2 cakes niet bijzonder indrukwekkend zijn.

Cake 1 en 4 daarintegen vind ik schitterend!

Cake 1 en cake 4 zijn inderdaad echt prachtig, dit is hoe het Corolla effect echt hoort te zijn! Een combinatie van gouden palmen en het flowercrown effect. De andere cakes vind ik ook gewoon top hoor, al leggen ze het wel af tegen het Corolla effect.

Dit leek mij een hele mooie, toen ik hem ophaalde daalde mijn verwachting toch door het formaat, want wat is dit een klein doosje. Maar na het aansteken werd al snel duidelijk dat dit echt gewoon een topper is.
Bedankt ook voor alle films, die zullen iedereen overtuigen. Ik voeg mijn film ook nog even toe, hier zie je hem per 2;

Super deze staat hoog op mijn verlanglijst.Loots vuurwerk bied hem nu voor een mooie prijs aan.:rolleyes:

Weet niet wat ik ervan moet denken, op het ene filmpje komt die zeer sterk over en op de ander erg matig al zeg ik het zelf. De reacties zijn dan echter wel weer positief..

Weet niet wat ik ervan moet denken, op het ene filmpje komt die zeer sterk over en op de ander erg matig al zeg ik het zelf. De reacties zijn dan echter wel weer positief..

Ik snap wat je bedoelt. Het effect is erg mooi, eigenlijk 1 van de mooiste goud effecten. Alleen valle deze palms niet zo groot uit omdat het vooral dikke compacte boeketten zijn. Maar in real life zal het vast meevallen! Voor dat bedrag bij Loots is het echt een koopje.

En voor degenen die niet naar Loots willen rijden: bij De Driesprong (Zoetermeer) wordt deze box voor 56,- aangeboden. Wie weet een alternatief.

Back
Bovenaan