Espada Palms Display Box 100'S [Compound]

Dit is inderdaad echt het aller- allerkleinste boxje dat ik ooit gezien heb. Bijna schattig... :) Nou maar hopen dat de prestaties groots zijn!

De kleinheid viel mij ook al op, geen 30mm dus sws. Uitwerking zal me benieuwen. Verheug me op de 1 jan ervaringen van alle nieuwe producten :)

Deze zojuist opgehaald. Inderdaad klein doosje. Maar paar jaar terug de eerste versie van de crashbox gehad. Die was ook niet groot maar wel donders mooi. Hopelijk worden we blij verrast!

Lonten jullie deze door? Ik heb er 1 uit de doos gehaald maar zag dat de lonten al redelijk in elkaar gedraaid waren. Ik heb deze terug in de doos gedaan, die 2 lonten vastgemaakt en voor de rest gok ik het erop.

Meten is moeilijk :wink: handig dat als mensen gaan meten ze de buitenkant van de tube meten. Daarnaast is een tube meten met een rolmaat niet heel praktisch. Tenzij je een heel getal als begin binnenkant tube houd.

Meten is moeilijk :wink: handig dat als mensen gaan meten ze de buitenkant van de tube meten. Daarnaast is een tube meten met een rolmaat niet heel praktisch. Tenzij je een heel getal als begin binnenkant tube houd.

Oké sorry. Het was niet de bedoeling om verwarring te zaaien over de grote van de tubes, alleen om aan te geven wat de grootte van 1 cake is.

Deed de doos open en zag niks van een Hoofdlont en Reservelont? Uiteindelijk gevonden, zat beneden aan de zijkant! Kleine box inderdaad.

Ik heb een luikje in de doos gemaakt aan de zijkant, zodat ze mooi in de doos kunnen blijven zitten en je makkelijk het lont kunt aansteken.

Was inderdaad verbaast dat er geen lonten zichtbaar waren bovenop haha. :p

Back
Bovenaan