Gototop
VWC lid
Die vind ik toch beduidend minder dan deze topper hoor. Geen idee waarom je dat in dit topic vermeld?
Oh ik had verkeerd gelezen, dat dacht ik in het Argento topic zat. Het is vroeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Die vind ik toch beduidend minder dan deze topper hoor. Geen idee waarom je dat in dit topic vermeld?
Ja dat is inderdaad een omlabelingOh ik had verkeerd gelezen, dat dacht ik in het Argento topic zat. Het is vroegon topic dan, ik ben heel benieuwd naar deze bak, klopt het dat deze onder de naam Big X multicolor palms ook verkijgbaar is?
Zit nog eens terug te kijken, maar de wind was echt killing dit jaar..
Zeker als ik het vergelijk met een eerder filmpje.
En het lijkt stiekem toch of de eerdere batch meer burst bevat
Hier zie je mooi het verschil.
Afgelopen jaarwisseling windkracht 5/6.. (eerste paar schoten missen)
2019 (bijna windstil)
Heeft iemand deze compound toevallig nog afgestoken tijdens de jaarwisseling? Of is deze uit het assortiment?
Heeft iemand deze compound toevallig nog afgestoken tijdens de jaarwisseling? Of is deze uit het assortiment?
Het nieuwe jasje is gemaakt van heel, heel duur papier.Deze is niet uit t het assortiment, maar heeft een ander jasje gekregen: Multicolor palms, uit de big x serie