Burning Salvo
VWC lid
Ik sluit mij volledig aan bij Lambal. Andere importeurs schieten ook samples maar het verschil tussen de samples bij Rubro en de daadwerkelijke productie lijkt wel heel erg groot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het grootste nadeel voor mij is dat er teveel boxen zijn omdat ik ze allemaal wel zou willen hebben, maar dat kan gewoonweg niet omdat er toch teveel zijn (dat laat mijn budget niet toe).
Ik vind dat eigenlijk best wel een punt van kritiek.
Vorig jaar hadden we 4 Event boxes en nu 13(!).
Als direct gevolg zullen winkels minder per type gaan inkopen omdat het risico veel groter is dat ze ermee blijven zitten op 1 jan.
Waar vorig jaar elke dealer waarschijnlijk 10 van alles wel kwijt kon (uitzondering misschien de 6 elements) denk ik dat er nu misschien slechts 3-4 per artikel worden ingekocht.
Dat in combinatie met de nog hogere prijs voor sommige nieuwe boxes begint het toch haast wel problematisch te worden voor in ieder geval de kleinere ondernemingen.
Ook loop je wel het risico dat het allemaal een beetje eentonig begint te worden, ik las al commentaar op het 'golden' effect waar Rubro dol van is dat vooral in de nieuwe boxes erg aanwezig lijkt te zijn.
leuke producten, alleen wel vaak matige boeketten heb ik gemerkt.
heb je deze producten zelf ook gehad vorig jaar?
ik ga echt zwaar balen als het inderdaad kleine boeketten zijn![]()