Ervaring met Rubro Vuurwerk

@Wim,

Sorry Wim, Als jet goed is weet je mijn mening.
Ik ga hier niet op het forum hierover discusseren, Heb zojuist contact mat Ruud hier over gesproken met mijn compagnon. In Januari hebben wij gezamelijk een gesprek met jullie, ik hoop samen met Ruud, Karel en jij bent natuurlijk ook van harte welkom.
Maar wat dit jaar gebeurd KAN NIET !!!

Sorry Wim, ik vind het tof dat je reageert. Maar ik heb van meerdere winkeliers heeeeel iets anders gehoord! In september tien kartonnen bestellen, en nu maar drie kartonnen uitgeleverd krijgen om "alle voorraad zo eerlijk te verdelen onder de winkeliers". Dat soort verhalen ken jij toch wel?
Het is ook niet voor het eerst dat jullie alwéér te weinig containers uit China over laten komen. Jullie willen zo veel winkeliers aannemen en durven pas in december 'nee' te zeggen! Het groeit gewoon jullie pet te boven! Te weinig voorraad in (kunnen) kopen om het te veel aan winkeliers te kunnen bevoorraden. Dat is het hele probleem in één zin.
Klopt niet in zijn geheel,
Dit betreft, de boxen, ja het klopt dat er bij zijn die er 200 willen en er zijn erbij die er 3 bestellen! En nu toch graag meer willen! Wij hebben de keus hierop gemaakt ze te verdelen( wel zo eerlijk) lijkt me. We kunnen er wel 3000 bestellen in China, de vraag is maar of je die aantal ook binnen krijgt!

@Wim,

Sorry Wim, Als jet goed is weet je mijn mening.
Ik ga hier niet op het forum hierover discusseren, Heb zojuist contact mat Ruud hier over gesproken met mijn compagnon. In Januari hebben wij gezamelijk een gesprek met jullie, ik hoop samen met Ruud, Karel en jij bent natuurlijk ook van harte welkom.
Maar wat dit jaar gebeurd KAN NIET !!!
Laten we het om draaien! Jij bent welkom Rob.
Gr. Wim

Het is in ieder geval wel jammer voor freaks met veel rubro in hun showtje, die zullen hier en daar aanpassingen moeten doen. We gaan het meemaken.

Wacht even ik weet totaal niet wat er speelt maar zoals ik nu lees kan er waarschijnlijk niet genoeg uitgeleverd worden?

Nu ben ik heel eerlijk, als ikmij 2 immortal gold en 6 element maar krijg inlk 6 secret salutes dan hoor je mij niet zeuren. :D Maar zo zal waarschijnlijk iedereen wel denken die wat besteld heeft ;)

Ik ga ook geen voor of tegens roepen, want ik wacht wel tot ik mijn bestelling op kan halen, maar ik begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden :?

Oftwel een post met veel letters en weinig betekenins.

Als Ik mijn spullen krijg en ze zijn net zo goed als op de verkopers demo, dan is Rubro voor mij de importeur van het jaar.

En oja, wat winkeliers met de importeur hebben gaat mij niks aan ;)

Klopt niet in zijn geheel,
Dit betreft, de boxen, ja het klopt dat er bij zijn die er 200 willen en er zijn erbij die er 3 bestellen! En nu toch graag meer willen! Wij hebben de keus hierop gemaakt ze te verdelen( wel zo eerlijk) lijkt me. We kunnen er wel 3000 bestellen in China, de vraag is maar of je die aantal ook binnen krijgt!

Hoe is dat wel zo eerlijk?
Als ik als winkelier netjes 50 van elke Event box bestel dan mag ik toch verwachten dat ik er van elk artikel ook daadwerkelijk 50 ontvang?
Of ik ze ook daadwerkelijk kwijtraak is dan toch mijn probleem.

Als winkelier zou ik vrij pissig worden als van mijn bestelling van 50 er 20 naar mijn buurman gaan omdat die zich veel te laat realiseerde dat zn bestelling van 5 bij lange na niet genoeg had.
Buiten dat het een gebrek aan inzicht is van mijn buurman ben ik dus de dupe omdat ik 'mijn' voorraad moet delen met een directe concurrent, terwijl ik mijn zaakjes wel op orde had.
Dat klopt toch van geen kant Wim, wees reëel.

Ik heb mijn 3 Event boxes bij 3 verschillende winkels besteld, waarvan de eerste 2 beide op 1 December en vorige week nog 1 na email bevestiging van de dealer dat er nog 1 beschikbaar was.

Nu zal ik bij die laatste nog iets meer begrip hebben mocht hij hem toch niet kunnen leveren maar mocht 1 van die eerste 2 met een berg vervangende artikelen komen omdat hij zelf zn bestelling niet (volledig) binnenkreeg bestel ik daar toch nooit meer weer?
Het is geen pakje vuurpijltjes van 9,99 waar je een cake van 20 euro voor in de plaats krijgt, voor velen zullen vooral die Event boxes de basis van hun 31december zijn waar gewoon veel nadenken/uitzoeken/tijd en niet te vergeten geld is in gaan zitten.

Als winkelier kun je zoiets toch ook niet uitleggen aan je klanten, die weken van te voren hun bestelling al geplaatst hebben?

Hoe is dat wel zo eerlijk?
Als ik als winkelier netjes 50 van elke Event box bestel dan mag ik toch verwachten dat ik er van elk artikel ook daadwerkelijk 50 ontvang?
Of ik ze ook daadwerkelijk kwijtraak is dan toch mijn probleem.

Als winkelier zou ik vrij pissig worden als van mijn bestelling van 50 er 20 naar mijn buurman gaan omdat die zich veel te laat realiseerde dat zn bestelling van 5 bij lange na niet genoeg had.
Buiten dat het een gebrek aan inzicht is van mijn buurman ben ik dus de dupe omdat ik 'mijn' voorraad moet delen met een directe concurrent, terwijl ik mijn zaakjes wel op orde had.
Dat klopt toch van geen kant Wim, wees reëel.

Ik heb mijn 3 Event boxes bij 3 verschillende winkels besteld, waarvan de eerste 2 beide op 1 December en vorige week nog 1 na email bevestiging van de dealer dat er nog 1 beschikbaar was.

Nu zal ik bij die laatste nog iets meer begrip hebben mocht hij hem toch niet kunnen leveren maar mocht 1 van die eerste 2 met een berg vervangende artikelen komen omdat hij zelf zn bestelling niet (volledig) binnenkreeg bestel ik daar toch nooit meer weer?
Het is geen pakje vuurpijltjes van 9,99 waar je een cake van 20 euro voor in de plaats krijgt, voor velen zullen vooral die Event boxes de basis van hun 31december zijn waar gewoon veel nadenken/uitzoeken/tijd en niet te vergeten geld is in gaan zitten.

Als winkelier kun je zoiets toch ook niet uitleggen aan je klanten, die weken van te voren hun bestelling al geplaatst hebben?

Heel simpel, als ik weet dat ik er 50 krijg moet ik er geen 100 verkopen! Of ben in nu simpel?
Gr. Wim

Zozo het is weer erg gezellig hier op het forum! Misschien moeten we wachten tot de verkoopdagen of Wim (Rubro) moet een duidelijke reactie geven waarom bepaalde winkeliers niet alles hebben gehad. Want een verhaal telt altijd twee kanten en modder gooien naar elkaar heeft weinig nut lijkt me...

Overigens heb ik genoeg Rubro besteld en ik ga ervan uit dat ik het krijg en dat het meer dan goed is.

Ik weet niet hoe het allemaal gegaan is, maar wat wim zegt klinkt wel logisch en is het ook.
Over het eerlijk verdelen onder klanten?
Vind ik echt kolder. er zijn winkeliers die veel inkopen en winkeliers die erg weinig inkopen omdat ze geen risico willen lopen. als ze later toch meer willen zouden ze bij mij pech hebben.
greetzz

Heel simpel, als ik weet dat ik er 50 krijg moet ik er geen 100 verkopen! Of ben in nu simpel?
Gr. Wim

Uiteraard.
Echter klopt het dan toch niet dat je zegt dat het eerlijker is om ze te verdelen?
Of je moet de rest voorraad bedoelen, dat is in mijn ogen een ander verhaal en dan heb je in mijn ogen ook volledig gelijk.
Maar als er klanten van je, want dat zijn het gewoon, hun originele bestelling niet volledig geleverd krijgen omdat hun buurman te laks was is er wel iets mis.

Men weet hier niet wat er achter de schermen gebeurt en om nu Wim helemaal af te fikken is niet nodig vind ik.Hoe je het ook wend of keert vuurwerk importeurs zijn nog steeds afhankelijk van wat ze uit China krijgen en soms gebeuren er dingen waar men geen controle over heeft.Ik denk dat we het beste kunnen afwachten en ik hoop dat iedereen gewoon kan krijgen waar men op hoopt.

Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat de heavy load 500 er niet meer was bij de winkel. Dit is geen winkel waar die echt veel besteld wordt, dus wss gewoon niet geleverd. is pas de 1e keer een nare ervaring met Rubro. verder weet ik het niet qua leveringen maar ik vind wel dat de kwaliteit dit jaar achteruit is gegaan. verder prima importeur.

Hoe zit het eigenlijk. Als een winkelier iets niet heeft kun je dan de vervanging wat hij aanbiedt weigeren? Heb nl geen zin om het risico te lopen iets niet te krijgen. Dan cancel ik de bestelling!!!

Hoe zit het eigenlijk. Als een winkelier iets niet heeft kun je dan de vervanging wat hij aanbiedt weigeren? Heb nl geen zin om het risico te lopen iets niet te krijgen. Dan cancel ik de bestelling!!!

Via een internetaankoop heb je 8 dagen bedenktijd, echter wanneer dit niet vermeld is word deze periode verlengt tot 3 maanden.

Natuurlijk hoor je tot een oplossing te komen zonder die 'gemene' regeltjes.

Via een internetaankoop heb je 8 dagen bedenktijd, echter wanneer dit niet vermeld is word deze periode verlengt tot 3 maanden.

Natuurlijk hoor je tot een oplossing te komen zonder die 'gemene' regeltjes.

Heb zelf op 30 november besteld. Ze hadden de website dacht ik net open. Stuur ze wel een mailtje.....

Men weet hier niet wat er achter de schermen gebeurt en om nu Wim helemaal af te fikken is niet nodig vind ik.Hoe je het ook wend of keert vuurwerk importeurs zijn nog steeds afhankelijk van wat ze uit China krijgen en soms gebeuren er dingen waar men geen controle over heeft.Ik denk dat we het beste kunnen afwachten en ik hoop dat iedereen gewoon kan krijgen waar men op hoopt.

Dat is wel zo, maar Rubro levert ook nog aan winkels die toch nog even snel Rubro toevoegen aan hun assortiment. Dit soort winkels krijgen alleen de heavy legend lijn en daar is nu een tekort van. Toch een foutje die voorkomen had kunnen worden door met die winkels contact te houden tot volgend jaar.
Maar ik denk dat het meevalt met de tekortkomingen, we zullen het zien de komende verkoopdagen!

Laten we het om draaien! Jij bent welkom Rob.
Gr. Wim

Wat een arrogante reactie vind ik dit! Kennelijk heeft een winkel een probleem met een leverancier en dus met zijn klanten en dan is dit het antwoord...
Voor de duidelijkheid Wim, Rubro bestaat omdat er winkels zijn die bereidt zijn om jullie producten te verkopen, en beetje meer respect richting jullie klant lijkt me op zijn plaats.

Tomaat

Ik weet niet wáár rubro meebezig is, en tomaat ik ben het volledig met je eens!

Rubro moet voldoen aan de bestellingen, dus als een winkel 50 immortal gold koopt moeten ze er 20krijgen, en niet de helft naar andere winkels die op het laatste moment nog even komen aankakken...

Ik vind het sowieso erg arrogant hoe rubro reageert, ik zie nergens een verontschuldiging voor de mensen die het straks zonder bepaalde potten moeten doen, en de situatie in het algemeen.

Ik wil en kan door gebrek aan informatie en kennis eigenlijk niet oordelen. Echter, wat een arrogantie reactie zeg!
Het komt nu net over alsof de winkelier (Rowy in dit geval) blij mag zijn dat hij Rubro mag verkopen...

De manier waarop Rubro (in de persoon van Wim) zich de laatste tijd uit op dit forum, vind ik te betreuren.

Back
Bovenaan