Klopt niet in zijn geheel,
Dit betreft, de boxen, ja het klopt dat er bij zijn die er 200 willen en er zijn erbij die er 3 bestellen! En nu toch graag meer willen! Wij hebben de keus hierop gemaakt ze te verdelen( wel zo eerlijk) lijkt me. We kunnen er wel 3000 bestellen in China, de vraag is maar of je die aantal ook binnen krijgt!
Hoe is dat wel zo eerlijk?
Als ik als winkelier netjes 50 van elke Event box bestel dan mag ik toch verwachten dat ik er van elk artikel ook daadwerkelijk 50 ontvang?
Of ik ze ook daadwerkelijk kwijtraak is dan toch mijn probleem.
Als winkelier zou ik vrij pissig worden als van mijn bestelling van 50 er 20 naar mijn buurman gaan omdat die zich veel te laat realiseerde dat zn bestelling van 5 bij lange na niet genoeg had.
Buiten dat het een gebrek aan inzicht is van mijn buurman ben ik dus de dupe omdat ik 'mijn' voorraad moet delen met een directe concurrent, terwijl ik mijn zaakjes wel op orde had.
Dat klopt toch van geen kant Wim, wees reëel.
Ik heb mijn 3 Event boxes bij 3 verschillende winkels besteld, waarvan de eerste 2 beide op 1 December en vorige week nog 1 na email bevestiging van de dealer dat er nog 1 beschikbaar was.
Nu zal ik bij die laatste nog iets meer begrip hebben mocht hij hem toch niet kunnen leveren maar mocht 1 van die eerste 2 met een berg vervangende artikelen komen omdat hij zelf zn bestelling niet (volledig) binnenkreeg bestel ik daar toch nooit meer weer?
Het is geen pakje vuurpijltjes van 9,99 waar je een cake van 20 euro voor in de plaats krijgt, voor velen zullen vooral die Event boxes de basis van hun 31december zijn waar gewoon veel nadenken/uitzoeken/tijd en niet te vergeten geld is in gaan zitten.
Als winkelier kun je zoiets toch ook niet uitleggen aan je klanten, die weken van te voren hun bestelling al geplaatst hebben?