Fire-Freak
VWC lid
Voor mij was Rubro ook nieuw dit jaar in mijn collectie en heb er absoluut geen spijt van gehad. Ik had:
- Heavy Legend 16s
- Double Identity
- Flashbanger
- Secret Salute
Alle cakes waren compact, maar toch erg krachtig. Grote boeketten, heldere kleuren en flinke burst. Volgend jaar maar eens kijken of ik meer van Rubro in mijn collectie kan opnemen.

- Heavy Legend 16s
- Double Identity
- Flashbanger
- Secret Salute
Alle cakes waren compact, maar toch erg krachtig. Grote boeketten, heldere kleuren en flinke burst. Volgend jaar maar eens kijken of ik meer van Rubro in mijn collectie kan opnemen.

eigenlijk wil ik even iets heel anders kwijt, jullie vuurwerk is echt super en weinig mis mee. maar de mensen die achter de balies staan weten echt helemaal nergens wat vanaf. zien een grondbloem aan voor rotjes en allerlei andere rare variaties. misschien om hier eens wat energie in te steken?
 Wim is erg aanwezig op het forum en nadat het Buurtassortiment ineens gekleurde tails had in plaats van wit is hij daar wel achteraan gegaan en dit jaar zaten er weer mooie witte tails in 
 Ik vind het echt ONgelofelijk, ONbegrijpelijk en ONvergeeflijk dat Rubro nu al voor het derde (vierde?) jaar de leveringen gewoon niet op orde heeft! Hoe moeilijk is het om verd0mme je voorraden en bestellingen bij te houden?! Ik kan er echt giftig van worden, en dat terwijl ik niet bij Orthen heb besteld!