Ervaring met Rubro Vuurwerk

Ik ben zeer tevreden over de event cakes, hele mooie kleuren, goede effecten met burst en leuke uitvoerings keuzes zoals vt gecombineerd met fs.
Kwalitatief vond ik de cakes goed, stevig, stabiel en de grondstoffen voor de effecten waren ook goed, lange effect duur en zeer helder.
Diegen die verantwoordelijk is voor de samenstelling heeft een goede smaak.

Ik heb maar 1 toevoeging, is het mogelijk om de vt cakes die fs bevatten te voorzien van een richtings sticker? Het is namelijk niet goed te zien hoe je hem neer moet zetten, ik had de label naar mij toe gericht maar de fs was dus verkeerd.

Ik had event cake 2 en 3.
Bij event cake 3 zat er gewoon een sticker op voor de richting.

Ik heb mijn twijfels.
Ookal had ik maar een rubro pot (event cake 2) die schoot alleen de eerste 3 effecte. Daarna stopte die ineens en deed die het niet meer. Ik was van plan om even te sparen en voor event cake 1tm4 te gaan dit jaar maar daar twijfel ik nu over..
Kan iemand mij zekerheid geven dat de potten het normaal gewoon doen?

Een productie fout kan altijd een keer voor komen en dat geld voor ieder merk, het is en blijft handen arbeid.

beste freaks,
Ik heb veel posts door genomen en kom tot de conclusie dat we op de goede weg zijn. Hier en daar moet nog iets worden gesleuteld zo ik verneem , maar dat komt goed.
(zelf had ik 6 tails waarvan er 2 niet hoog genoeg kwamen en de salute ging bij mij wel goed (16) aan elkaar)
neemt niet weg dat wij in maart een gesprekje moeten hebben in China over de kwaliteit.

Ik wens iedereen nog een gelukkig nieuw jaar namens Rubro Vuurwerk Nederland

Gr Wim

Ik heb mijn twijfels.
Ookal had ik maar een rubro pot (event cake 2) die schoot alleen de eerste 3 effecte. Daarna stopte die ineens en deed die het niet meer. Ik was van plan om even te sparen en voor event cake 1tm4 te gaan dit jaar maar daar twijfel ik nu over..
Kan iemand mij zekerheid geven dat de potten het normaal gewoon doen?

Bij mij ging alles van Rubro gewoon goed af. Het is en blijft handenwerk, daar gaat wel eens wat mis.

Het vuurwerk van Rubro is mij allemaal goed bevallen. Vooral de budgetcakes zijn qua prijs/kwaliteit gewoon erg goed. Ook de Eventcakes waren prima :)

Het is idd evalueren van wat er goed ging en wat niet, wat werd veel verkocht en wat niet en wat kan er eventueel aan gewijzigd worden.

Vuurwerkdiscount valt ook onder Rubro en tja, ook heel aardig personeel daar. Snelle en goede service. Het grappigste was nog dat kereltje achter de balie, vriendelijk ventje zeg. Wie was dat toch he... haha

Wim, allereerst top dat er daadwerkelijk iets met dit soort 'reflectiedagen' in het begin van Januari gedaan wordt. Iedereen heeft de producten nog redelijk helder voor de geest waardoor er denk ik een redelijk beeld opgemaakt kan worden. Nog 1 ding Wim, houdt alsjeblieft in godsnaam de fantastische kwaliteit van het buurtassortiment vast :D! Wat is dat geweldig spul zeg! Ik heb er zo erg van genoten dat er volgend jaar (mits de kwaliteit onveranderd blijft) absoluut vele kartonnen bij mij in de straat staan te loeien. Je hebt met dit pakket een uniek product in je collectie, één die in staat is om hét populairste pakket in NL te worden (voor zover dat nog niet het geval is natuurlijk :wink:). Alvast bedankt!

de kleine rat hahahahaha

Tja, daar sta je dan tegenover een man met verstand he:p

Mijn werkervaring wad zeer goed, ik doe het volgend jaar graag weer, ik zal proberen te groeien:wink:

Maar nu ff over het vuurwerk, ik vond rubro altijd al een goed merk, de maximum blast(op aanrader van ruud) was echt super, mooie grote boeketten en verschillende effecten. De colorbreak en de red shadow zijn ook 2 goede cakes voor weinig geld. Ik hoop volgend jaar misschien wel een buurtassortiment te kunnen bemachtigen. Alleen 1 tegenvaller was mijn 100k, was die van Rubro of van een andere
importeur? Toen ik de doos opende was ie erg stoffig door het stof wat er in zat, misschien stopkruit? Het was een best grote hoeveelheid. Toen we bij de mat het lontje zochten en uitrolden vielen er al redelijk wat knallers los op de grond(20-30?). Hij had een laag tempo en niet zulke hele harde knallen en ong. In het midden stopte de mat(gelukkig met een sisser weer aangekregen).

Maarja, dat mocht de pret niet bederven. Heb 3 super dagen beleefd, die ik zo over zou willen doen.

De thunder salute is trouwens ook een mooie pot, ruud had er om 9 uur 4 tegelijk afgestoken(doorgelont), filmpje komt nog!

Ik wens jullie(Rubro) een fijn jaar toe en dat jullie net vele nieuwe producten op de markt mogen komen,
ik heb al iets gehoord van een nieuw label voor een cake.

Gr, Timo

Haha ach, hij is 14, ik was toen ook niet lang! Maar wel een goede medewerker, en daar gaat 't om. En zo klein issie trouwens niet eens :p

Jaja, jou gewonnen pakket is heilig, uitgereikt door de kleine rat:wink: heb ik dr gelijk weer een nieuwe bijnaam bij.

Bij deze wil ik Karel en zijn zoon complimenteren met hun uitstekende produkten. Dit jaar had ik voor het eerst enkel cakes van Rubro kunnen bemachtigen : Red Shadow en de Color Break en tevens de Thunder Kings en natuurlijk de filmpjes van de event cakes al vaak bekeken. De produkten die ik had waren super, zeker omdat het kleine potjes zijn met grote prestaties. Voor volgend oud en nieuw komen de event cakes 2 en 5 zeker in mijn assortiment :)

Laatst bewerkt:
Bij deze wil ik Karel en zijn zoon complimenteren met hun uitstekende produkten. Dit jaar had ik voor het eerst enkel cakes van Rubro kunnen bemachtigen : Red Shadow en de Color Break en tevens de Thunder Kings en natuurlijk de filmpjes van de event cakes al vaak bekeken. De produkten die ik had waren super, zeker omdat het kleine potjes zijn met grote prestaties. Voor volgend oud en nieuw komen de eventcakes 2 en 5 zeker in mijn assortiment :)

Ik geef je als tip mee om de maximum blast ook te kopen, je zult verstelt staan: een aantal schoten(7-8)? Dan een aantal schoten tegelijk( je zou het een mini-finale kunnen noemen) dan weer een aantal schoten, weer een "mini-finale" en dan weer wat schoten en dan de grote finale( het klinkt een beetje duf maar het was echt prachtig; grote boeketten, verschillende effecten...)

Edit: ik realiseer me dat ik nu na de verkoop nog steeds de producten aan het verkopen/aanraden ben :rolleyes:

Zo was ie dacht ik, ik kan me vergist hebben, iemand aanvullingen?

Het was super! Heb de secret salute,red shadow, flash banger, panoramic palms, thunder salute,100.000 klapper, event cake 2, 2x buurtassortiment, bombette 500, de hele heavy legend serie en de super rainbow fantasy gehad. Het was mijn eerste jaar dat ik Rubro had en het was echt heel erg goed. De harde burstknallen vielen mij heel erg op en de grote effecten van het buurtassortiment en de rainbow fantasy. Daarnaast waren de effecten van de heavy legend serie erg mooi en hadden echt snoeiharde salute knallen tussen door.

Dit jaar komt er voor mij weer veel Rubro vuurwerk!

Een woord "GEWELDIG" ben zeer tevreden over Rubro. OOk de passie die de mannen van Rubro hebben zie je terugkomen in het vuurwerk.

Mijn ervaring met Rubro is dat het goed vuurwerk tegen redelijke prijs is.
Het presteren van de producten was constant, geen weigeraars gehad, uitklapbare voetjes onder de kleinere potjes voor meer stabiliteit.

Als ik komend jaar weer de mogelijkheid om Rubro aan te schaffen tegen de goede prijzen zoals ze zijn, dan zal ik dat zeker doen.

:bye:

Back
Bovenaan