[Freakactie 2019] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
:idea: Misschien voorlopig de webshop dichtgooien, ik blijf bestellen... :tongue2:
Ik heb net ff de laatste Splitting red meegepakt

:idea: Misschien voorlopig de webshop dichtgooien, ik blijf bestellen... :tongue2:
Ik heb net ff de laatste Splitting red meegepakt

Goeie training voor je ruggengraat..maar die heb ik dit jaar ook niet:bonk:. Blijf ook maar bestellen hahaha.

@Dennis wanneer verwacht je de nieuwe producten van EVO en St8ment online te zetten?

Goeie training voor je ruggengraat..maar die heb ik dit jaar ook niet:bonk:. Blijf ook maar bestellen hahaha.

@Dennis wanneer verwacht je de nieuwe producten van EVO en St8ment online te zetten?

Hoi MagicSjefke

De nieuwe artikel komen online zodra we de juiste foto en filmpjes hebben van de nieuwe artikelen dit geldt ook voor St8ment.

Wel kan ik je vertellen dat we een totaal leverancier weer worden van Evolution met het ruimste assortiment weer dit jaar.

Inmiddels staan er wel wat artikelen weer op voorraad van vorig jaar.

Hoi MagicSjefke

De nieuwe artikel komen online zodra we de juiste foto en filmpjes hebben van de nieuwe artikelen dit geldt ook voor St8ment.

Wel kan ik je vertellen dat we een totaal leverancier weer worden van Evolution met het ruimste assortiment weer dit jaar.

Inmiddels staan er wel wat artikelen weer op voorraad van vorig jaar.

Thanks voor de uitleg. Bestaande artikelen heb ik al alles besteld wat ik graag wilde hebben. Is nu echt wachten op nieuwe producten. Kan nu on ieder geval wel nog ff flink sparen

We hebben weer wat Eccentric shots vrij gegeven in de voorraad.

Omdat we denken dat er een run op komt dit jaar is vol = vol ook vanwege de ruimte in de bunkers.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

download.jpeg.jpg

Maak een leuke combi met artikelen uit de bunker outlet of uitloop Evolution en profiteer nog van de zomeractie.

Laatst bewerkt:
Nog 2,5 week dan is de zomerkorting weer voorbij in 2019.

Profiteer van een extra korting op je totaal factuur:handsup:.
Deze korting wordt extra berekend in de winkelwagen boven op de freak,uitloop en outlet prijzen.

We hebben ook de eccentric shots beschikbaar op dit moment in de shop.

IMG-20190605-WA0011.jpg

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan