Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2009 4-7-2009

Deze show is al over anderhalve week jongens! Zijn er nog mensen die hebben besloten om te komen? Ik wil ik ook zeker weer bij zijn.

hmm..
kan helaas toch niet komen.. maat van me die zou rijden kan helaas niet dus zit zonder vervoer..

iemand die anders toevallig plek in auto vrij heeft en via Arnhem naar emmerich gaat en mij eventueel zou kunnen oppikken om mee te rijden? zou graag willen horen :)

thanks.

Tot vanavond mannen:D! Zal deze show als het weer mee zit ook gaan filmen, ik hoor net namelijk dat ik waarschijnlijk vervoer heb:).

ik ben ook aanwezig , kan met mafkaas meerijden , wordt meteen m'n eerste buitenlandse show :D .
natuurlijk ga ik fotograferen .

Op het net heb ik nog een Webcams gevonden die in Emmerich staan.
camera geeft om de ingestelde tijd een foto.
volgens mij moet je in de linkerboven hoek het vuurwerk kunnen zien.
ik ben er vanavond live by.

webcam 1 (foto om de seconde)
staat op de promonade gericht met de brug op de achtergrond.

hmm..
kan helaas toch niet komen.. maat van me die zou rijden kan helaas niet dus zit zonder vervoer..

iemand die anders toevallig plek in auto vrij heeft en via Arnhem naar emmerich gaat en mij eventueel zou kunnen oppikken om mee te rijden? zou graag willen horen :)

thanks.

Heb gelukkig nog vervoer kunnen regelen! ben vanavond toch aanwezig bij Emmerich :D

Heeft er iemand een adres of straatnaam of een parkeerterrein ivm het navigeren met tomtom?

via google maps lijkt het vrij parkeren tezijn kan nergens een paal bekenne waar de euro's in zouden moeten heb er zin aan tot vanavond mannen

Back
Bovenaan