Emmerich: Emmerich in lichterglanz 2009 4-7-2009

Met in het achterhoofd het feit dat het budget bijna gehalveerd was, was dit toch een nette show! Wel veel minder vuurwerk maar de show opzich was erg mooi! Het slotstuk was natuurlijk op de muziek van Wacko Jacko.

Zo ben weer terug van Emmerich,

vondt het zeer nette show zeker.
heb lopen genieten.

goede muziek keuze en netjes op muziek geschoten,
heb gefilmt en zal z.s.m. film online zetten

We stonden relatief ver van het vw af(helemaal links) maar vanaf de plek waar wij stonden liep het vw echt perfect synchroon met de muziek.
Ook vond ik de effecten van goede kwaliteit en beleven lekker lang hangen omdat er weinig wind stond.
Persoonlijk vond ik dit de beste show, ondanks de afstand, die L&F in Emmerich geschoten heeft.
Vorig jaar was het allemaal lekker dichtbij en voelde je alles lekker en op het laatst nog die 12" die zo laag klapte maar vond het toen een stuk rommeliger als nu.

We hebben een gezellige avond gehad en het vw was zeker de moeite waard vind ik!

Laatst bewerkt:
Ik kan ook die mening delen. Ik vond de show echt heerlijk lopen, op hooguit 1 stil momentje. Zeer goed op de muziek getimed. Wat ik zelf goed van is dat zowel laag midden als hoog in de lucht de boel gevuld was. Weliswaar niet altijd, maar meerendeel wel. Vond dit de beste show die ik van Hayo heb gezien. Deze verdiend dan ook mijn complimenten.
Netjes gedaan!

De fotos komen morgen (zondag) wel online.

Was een leuke show!
Toen we aankwamen verwachtte ik er heel weinig van want er stond heel weinig, maar ze hebben er toch een leuke show van weten te maken. Mooi vuurwerk gezien goed met de muziek mee, enigste wat ik minder vond waren de salutes, de gouden finale was genoeg eigenlijk en de afstand was groot maar wel beter voor foto's!. Ook weer ff lachen weer wat bekende gezichten te zien :D!!

Ik heb een zeer leuke show gezien op muziek. Er werd goed getimed en dat viel met name op bij de single shots en de mines. Het is voor mij de beste show die ik an Hayo Wolff heb gezien nu alleen niet mooie bommetjes maar ook nog eens een mooie show. Ik hoop dat deze goede lijn van L en F voortgezet word en dat we ze op deze manier vaker in Nederland kunnen zien.

Ik heb foto's op lange sluitertijd gemaakt.
Hieronder een selectie van de gemaakte foto's.

DSC_2651.jpg

DSC_2650.jpg

DSC_2640.jpg

DSC_2623.jpg

DSC_2622.jpg

DSC_2620.jpg

DSC_2617.jpg

DSC_2612.jpg

DSC_2611.jpg

DSC_2602.jpg

DSC_2583.jpg

DSC_2580.jpg

DSC_2572.jpg

DSC_2569.jpg

DSC_2567.jpg

DSC_2564.jpg

DSC_2566.jpg

De show was gisteren super, ben voorgaande jaren niet geweest en had na alle negatieve reactie's dit totaal niet verwacht, een paar leuke ''kippenvel-momentjes'' zoals bij het nummer van Michael Jackson en natuurlijk de muziek van Pirate's of the caribbean. Hayo heeft hier laten zien dat ie wél goeie shows kan schieten, op een paar hele kleine foutjes na. Daarnaast was het ook gewoon leuk om Emmerich even gezien te hebben, gezellige sfeer en veel freaks:).

Ik zal kijken of ik mijn film nog online zet aangezien mijn film ongeveer identiek is aan die van pyromaniac en ik twee drop-outs in me film heb. Ik denk dat ik toch maar overstap naar een ander merk tape.

:bye:

Van de 130 geschoten foto's , gaan er 30 door naar de finale.
hieronder mijn 30 mooiste foto's ( 2 x 15 foto's in een gif file)

in deze map kan je al mijn foto's los vinden.
liefhebbers voor de foto's in orginele maat kunnen mij mailen.

geschoten met de Canon 400D
iso 100
diafregma op F11
sluitertijd op "Bulp"

emmerich1.gif

emmerich2.gif

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn film in twee delen van Emmerich, part 2 is nog aan het verwerken tot HD dus dat kan even duren:wink:.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Hier een paar fotos van mijn kant. Ik stond " onder " de boulevard bij het water. Lekker rustig en mooi zich erop. Wel erg jammer van de boten die telkens er voor vaarden. Geeft nogal een raar effect op de foto's, vandaar.

emmerich_am_rhein_005_copy.jpg

emmerich_am_rhein_048_copy.jpg

emmerich_am_rhein_049_copy.jpg

emmerich_am_rhein_081_copy.jpg

emmerich_am_rhein_056_copy.jpg

emmerich_am_rhein_044_copy.jpg

emmerich_am_rhein_047_copy.jpg

emmerich_am_rhein_051_copy.jpg

emmerich_am_rhein_055_copy_471052.jpg

emmerich_am_rhein_088-border.jpg

emmerich_am_rhein_101-border.jpg

emmerich_am_rhein_116-border.jpg

emmerich_am_rhein_109-border.jpg

emmerich_am_rhein_135-border.jpg

En de heerlijke salutes
emmerich_am_rhein_141_copy.jpg

Voor meer fotos verwijs ik je naar het Album - Emmericht am Rhein

Grtz Peter

ik ben er ook aanwezig geweest en heb zeker genoten .
hayo wolf heeft 'n top show geschoten met mooie producten en goed getimed op de muziek .

hier 'n kleine selectie van m'n foto's .

16.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

24.jpg

25.jpg

28.jpg

29.jpg

30.jpg

Laatst bewerkt:
Er zitten plaatjes van foto's tussen.
Allemaal bedankt voor het online zetten van de foto's.
De thuis blijvers hebben zo te zien wat gemist.

Weer een mooie show moeten missen dus haha. Bedankt voor al het beeldmateriaal heren, super! :D

Vuurwerkshow Emmerich in Lichterglanz
by Paul Borsboom
Fireworkshow of Fireworks.nl Recorded on 04-07-2009 by Shadow13

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan