Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
1 november is de release, dus dan meer info waarschijnlijkIk heb vast een afslag gemist, kan iemand me bijpraten ?
Ja dat kon ik er uit opmaken, echter zie ik zo veel enthousiaste reacties. Er moet dus wat meer info zijn?1 november is de release, dus dan meer info waarschijnlijk
Haha. Met deze naam en de prijzen die ik online kan vinden verwacht ik wel echt exclusieve producten met bijzondere effecten. Zo niet dan zal het voor mij een domper zijn. Maar ik heb goede hoop kijkend naar de Poema lijn.Ik moest gelijk aan de Renaissance collectie denken van Evolution. Wat ' exclusieve' artikelen waarvoor je blauw aan moet betalen. En in de praktijk dezelfde cakes en compounds van Wolff met een crackling finale.
En inderdaad, ik ben niet de gezelligste op feestjes.
Toch was de Hamlet en Kingsmen weldegelijk mooi en niet eerder vertoont.Ik moest gelijk aan de Renaissance collectie denken van Evolution. Wat ' exclusieve' artikelen waarvoor je blauw aan moet betalen. En in de praktijk dezelfde cakes en compounds van Wolff met een crackling finale.
En inderdaad, ik ben niet de gezelligste op feestjes.
Eens, maar wel pas enigzins betaalbaar in de freak een aantal jaren na lancering van deze nieuwe lijn.Toch was de Hamlet en Kingsmen weldegelijk mooi en niet eerder vertoont.
Hele dikke spinners, mooi laag en lang hangende goud effecten, felle kleuren en bijzondere kleuren.Dan het vanaf de positieve kant bekijken: Waar hopen jullie op qua effecten?
Inderdaad er zaten echt pareltjes tussen.Toch was de Hamlet en Kingsmen weldegelijk mooi en niet eerder vertoont.
Of weer allemaal goud en blink... Hoop beetje op de innovatie die Funke in DE laat zien, anders voegt het niks toe.Goed host effect is altijd welkom.
Waar hoop ik niet op? Dat al die bakken vol gepleurd zijn met crackling. Daar hebben we al genoeg van![]()
Host effect? Klinkt interessantGoed host effect is altijd welkom.
Waar hoop ik niet op? Dat al die bakken vol gepleurd zijn met crackling. Daar hebben we al genoeg van![]()