Elite Mark Fireworks - Release 1 November

Jaa eindelijk de release van deze prachtige lijn. Heel benieuwd naar de effecten. Aan de labels gaat het in ieder geval niet liggen werkelijk schitterend.

Het budget is al wel aardig op maar hier moet 1 item sowieso van komen.

Aan de andere kant worden er van Wolff wel vaker zaken vantevoren gehypet en vallen daarna compleet stil (Turbine, Tomahawk). Dus tja, kijken wat het toevoegt aan bestaand assortiment, en bv van andere nieuwkomers Riakeo en Hello, en tegen welke prijs.

En ja, wie is Mark!? Of wordt er "merk" bedoeld maar klinkt het minder Hollands kazig in Duits, of Engels als zijnde 'merkteken'. Nou ja, zo heb ik bij Riakeo associaties met een oudroze papegaai die Ria heet, en Hello vind ik een naam voor een Aziatische zonnestudio of wasmiddel- danwel tamponmerk (al heeft Rubro de kleuren er meer voor).
Ik verwacht vrijdag toch wel een filmpje van ene chique Mark in chique smoking die het concept van lijn en elk product in erudiete, welklinkende bewoordingen uiteenzet.

:p

Laatst bewerkt:
Ik moest gelijk aan de Renaissance collectie denken van Evolution. Wat ' exclusieve' artikelen waarvoor je blauw aan moet betalen. En in de praktijk dezelfde cakes en compounds van Wolff met een crackling finale.

En inderdaad, ik ben niet de gezelligste op feestjes.

Haha. Met deze naam en de prijzen die ik online kan vinden verwacht ik wel echt exclusieve producten met bijzondere effecten. Zo niet dan zal het voor mij een domper zijn. Maar ik heb goede hoop kijkend naar de Poema lijn.

Ik moest gelijk aan de Renaissance collectie denken van Evolution. Wat ' exclusieve' artikelen waarvoor je blauw aan moet betalen. En in de praktijk dezelfde cakes en compounds van Wolff met een crackling finale.

En inderdaad, ik ben niet de gezelligste op feestjes.

Toch was de Hamlet en Kingsmen weldegelijk mooi en niet eerder vertoont.

Toch was de Hamlet en Kingsmen weldegelijk mooi en niet eerder vertoont.
Eens, maar wel pas enigzins betaalbaar in de freak een aantal jaren na lancering van deze nieuwe lijn.

Ik ben zelf ook wat sceptisch als het gaat om de prijs bij exclusieve lijnen, neem dit jaar Riakeo.

Maar erg benieuwd wat er komt en zou natuurlijk top zijn om verrast te worden door een aantal geweldige vuurwerkjes voor een wat minder exclusieve maar geweldige prijs!!

Laatst bewerkt:
Nog 2 dagen geduld en dan weten we wat voor moois er achter de naam Elite Mark Fireworks schuil gaat. De designs in post #23 zijn in ieder geval geweldig, als de uitwerking net zo goed is wordt het genieten!

Goed host effect is altijd welkom.
Waar hoop ik niet op? Dat al die bakken vol gepleurd zijn met crackling. Daar hebben we al genoeg van🤣
Host effect? Klinkt interessant :d

Ik hoop op veel kleur, zonder goud, zonder crackling, max caliber, gekooid, helemaal afgevuld (dus bij meer dan 100 schoten de compounds opdelen, beetje windbestendig.
Qua effect, wat dacht je van echt goede dahlia, zoals de Scala 100A?

Back
Bovenaan