Elegant Night

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: FC30-100-7
Artikelnaam: Elegant Night
Bruto Gewicht: 18000 gram
Netto Kruitgewicht: 2500 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: De Elegant Night van Funke is een 100 schots goud waaierbox die zijn weerga niet kent! Dikke gouden mines met dikke gouden Brocades spatten uitelkaar eindigend met titanium salute finale! Een must have voor de goud liefhebber!
Tijdsduur: 35 seconden
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 159,95

fc30-100-7-1000x1000w[1].jpg

2018:

2019:

Graag wel filmen he :wink:

Stond hier ook op de lijst, maar budget is wel zo'n beetje op :sad:

Ja ik wil dit jaar wel wat videootjes maken, echter ieder jaar komt het er niet van. Maar ga het dit jaar zeker proberen bij bepaalde producten en projecten! En over dat budget.. tja heb ik ook last van haha, erg hè!!

Deze samen met fire ball de BOX van het jaar kunnen zelfs weinig bonbridge van het verleden aan tippen

Beter dan dit gaat het niet worden in F2, jaloers op de Duitsers en Belgen. Wauw! Hiervoor reden vroeger hele volkstammen naar alpeco.

Dit was wat mij betreft by far de mooiste box die ik heb gezien van Funke.
(Fireball, mei banfa, corolla blue, tears)

Wat een enorme spreiding en fantastische effecten. Echt de top van het consumentenvuurwerk!

Wat een bakbeest blijft dit toch! Puur genieten. Denk wel het mooiste om deze op een plek met veel ruimte te schieten zoals in bovenstaand filmpje.

Dit is geen bak voor in de straat, dan zie je er helemaal niks van, bovenstaand filmpje was al op 30 meter ofzo maar dat was nog te dichtbij, zo ongelooflijk breed dit. Geniale box!

Deze werd ook geschoten op de trophy.
Geweldige box.
Helaas kon ik deze niet meer bemachtigen, maar heb hem voor komende jaarwisseling alvast op mn lijstje gezet :)

2x Chry variations
2x blue strobe
Fireball
Meibanfa
Elegant nights

7 minuten dikke kwaliteit.

En dan ben je toch gewoon klaar voor 00 00

Makkelijke keuze voor dit jaar.

Back
Bovenaan