Ideeënbox voor Pangu!

Een 100 schots cakebox (I-shape, 30mm) met de effecten van de Hong Kong en de eerste cake van de Colorful City.

Of een maximaal gevulde salvobak met alleen maar Red strobe en Silver blink.

8 cake dubbele I shape compound met cakes uit de colorfull city en de bunker blaster van de vuurwerkbunker vooral die met gouden blink en gouden glitterwillow!

Graag een variant op de Brasilian Box! Misschien dan 20sh cakes maken om de doos wat praktischer te vullen? Dan maak je er een Portuguese Box van!

Kwaliteit bij pangu is prima, mag wel veel gedurfder. Heel veel producten schieten veel te langzaam, zit geen durf in, geen speciale shapes en als dat wel is met enorme pauze's.

Neem de noi-z en mega willows, dat is de eerste stap naar Nederlandse profblokken.

Probeer S en X shapes 100 schots blokken in 15-30 seconden. Dat zou ik graag willen zien.

Verder Inderdaad graag breder zoals de Serenity maar ook flink sneller.

Dit jaar wat mooie producten van Pangu geschoten. Tempo zit wat mij betreft wel goed, kan je er extra lang van genieten!

Wat ik als aanvulling op mijn eerdere reacties nog wil geven als idee, is dat het heel fijn zal zijn als nieuwe producten al rond de zomer bekend worden, i.v.m. budget reserveren :)

Graag een uitbreiding op de Garden Party boxen! Het liefst meer 150 shots 30mm boxen. Die duren net wat langer dan de 100sh boxjes en daardoor heb je meer het gevoel naar een showtje te kijken.

Ook graag wat meer up tempo boxjes in dezelfde kwaliteit!
En ZEER graag opnieuw de I've got the power en Tropical Night produceren. Het liefst met nog een aantal versies!

Snelle, salvo, chaos cakebox van 2KG kruid binnen 1 minuut leeg.

en zoals iedereen, die 100 shots 500 gram cakes zijn geweldig. Die moeten blijven of meer varianten zelfs.

Een uitbreiding van de 100 shots 20mm cakes, vind dit echt geweldige blokjes.

Inderdaad de "i'v got the power" en "tropical night" opnieuw produceren..deze waren weer geweldig.

Misschien met de zelfde kwaliteit ook :
500 grams 100 schots fan style blokje
200 en 400 shots cakebox
500 gram 100 shots fluitjebokje

En een 50mm single shot assortiment zou geweldig zijn.

Ik heb nog wel meer ideeën, 100 shots waaier blok met de kwaliteit van de Garden Party
Beetje schietrichtingen ideeën uit de Evolution boxen, aangezien er een samenwerking is tussen Evolution en Pangu lijkt me dat geen probleem :yes:

Ultra high speed fan style 240 shots compound/box

die de lucht een miniuut lang ( 4 shots per seconde) vol in vuur en vlam zet

12 tot 15 gram per shot

niet te grote stijghoogte

zeg maar: transbomber xl turbo fan style waaier

of beter: I'll be back.

of beter: May the Force be with you.

of beter: Go ahead, make my day.

Laatst bewerkt:
Will-o-the wisp: Alternating chicken blood red comets,purple,yellow,orange,green moving stars. 25 shots,25mm.

Dragon Fang & Tiger Paw Duo Cakebox. Dragon Fang: I-shape blue tail to big titanium coco,with green glitter and purple stars. W-shape green glitter tail to red giltter willow with orange peony. Tiger Paw: I-shape green mine crackling tail to time rain with colorful stars. W-shape blue mine crackling tail to crackling palmtree with blue peony. Both cakes 21 shots,30mm.

Jubilation : red,purple,orange,green,lemon peony. 35 shots salvo cake. 25mm.

Dancing Butterfly: Spinning tail to red and yellow stars with silver blink,spinning tail to pink and orange stars with red blink,spinning tail to purple and green stars with gold blink. 36 shots,25mm.

Laatst bewerkt:
Nog een idee,

Kleurenwaaier met mine en peony's 1 kleur per rij, fanshape, 30mm 20 gr/shot, 25 schoten per cake en 5 per rij.
Cake 1
1 rode mine, rode peony
2 oranje mine, oranje peony
3 goud mine, goud peony
4 geel mine, geel peony
5 groen mine, groen peony
Cake 2
6 blauw mine, blauw peony
7 paars mine, paars peony
8 zilver mine, zilver peony
9 azuurblauw mine, azuurblauw peony
10 roze mine, roze peony

En eventueel herhalen met een variatie in de peony naar blink en een tikkeltje sneller naar het einde toe, laatste twee rijen vervangen door crackling.

Ideën voor dit jaar hebben niet veel zin meer, de importeurs zijn in januari al in China voor de nieuwe producten. Maar door posten kan natuurlijk geen kwaad voor volgend jaar!

Back
Bovenaan