Elegant Night

Ik had deze box al een paar keer voorbij zien komen op de Trophy en samen met m'n vriendin dacht ik, dit kan echt geen F2 product zijn! Dit moet wel F3 of F4 zijn, zo hard was de burst en zo groot was de spreiding. Blijkbaar was ik niet de enige want iedereen vroeg het zich of op het forum. En ja hoor, gewoon F2 en het bleek de Elegant Night te zijn! Wat een blok hé, eerste wat ik had gedaan is 'm gelijk bestellen. En pfoe, in de straat was dit niet normaal heerlijk. Wat een tempo, burst en spreiding. De salutes zijn ook lekker trouwens, alleen hadden ze in China perongeluk de finale omgedraaid ( om maar even iemand anders de schuld te geven :D )

20200101_004006.jpg
20200101_004414.jpg

Laatst bewerkt:
Ik had deze box al een paar keer voorbij zien komen op de Trophy en samen met m'n vriendin dacht ik, dit kan echt geen F2 product zijn! Dit moet wel F3 of F4 zijn, zo hard was de burst en zo groot was de spreiding. Blijkbaar was ik niet de enige want iedereen vroeg het zich of op het forum. En ja hoor, gewoon F2 en het bleek de Elegant Night te zijn! Wat een blok hé, eerste wat ik had gedaan is 'm gelijk bestellen. En pfoe, in de straat was dit niet normaal heerlijk. Wat een tempo, burst en spreiding. De salutes zijn ook lekker trouwens, alleen hadden ze in China perongeluk de finale omgedraaid ( om maar even iemand anders de schuld te geven :D )

Bekijk bijlage 52651
Bekijk bijlage 52652

De volgorde van de box klopt niet helemaal volgensmij?

bij mij zat hij in ieder geval niet goed in de doos!

Maakt voor het geweldige effect niet uit natuurlijk, maar wel een puntje van aandacht!

Video die in de buurt app geplaatst werd door toeschouwers, verre van goede kwaliteit maar schetst wel een duidelijk beeld van hoe mega groot deze waaier is.

De volgorde van de box klopt niet helemaal volgensmij?

bij mij zat hij in ieder geval niet goed in de doos!

Maakt voor het geweldige effect niet uit natuurlijk, maar wel een puntje van aandacht!

Klopt hij zat niet goed in de doos en met doorlonten moest je de finale van de laatste cake eerst doen. Helaas was het niet anders, heb er eerlijk gezegd op het moment supreme geen hinder aan gehad.

Deze heeft echt wel overeenkomsten met een mooi blok van weleer : Elegant Night van Bonbridge. Beide zijn echt toppers.

Iemand met een tipje waar deze box momenteel nog enigszins in de buurt van de grens te krijgen is? Ik moet en zal deze box er dit jaar bij hebben....

Mooi stuk geweld! Als je het geld hebt en de collectie er voor dan is dit echt lekker. Persoonlijk vind ik het zonde om 'm zo te schieten want hij schiet uit zichzelf al met een lekker tempo en een hoop geweld.

Mooi stuk geweld! Als je het geld hebt en de collectie er voor dan is dit echt lekker. Persoonlijk vind ik het zonde om 'm zo te schieten want hij schiet uit zichzelf al met een lekker tempo en een hoop geweld.

Ja daar heb je zeker gelijk in. We hadden er nog een en die hadden we wel normaal gedaan, dit hebben we gedaan als de finale zeg maar

Hierbij nog een straat video van deze bak! Dit is denk een van de dikste consumenten bak die er is. Kort maar krachtig!

Weet nog toen ik hem voor het eerst zag op de Zena Trophy, was direct verkocht!

Back
Bovenaan