El Patron

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 8059
Artikelnaam: El Patron
Bruto Gewicht: ... gram
Netto Kruitgewicht: 1.220 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Vanaf dag 1 bij St8ment Fireworks is de El Patron de baas(is) geweest in het compound assortiment. Enkele jaren later, was deze baas toe aan een nieuwe jas. Iets kleiner, iets fijner, maar nog steeds de baas zoals wij hem kennen! Met 100 schoten, nu in 25 millimeter uitgevoerd, de baas der bazen, ook bij u in de buurt!
Max. tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2/1
Adviesprijs: 2023: € 139,00
Voorverkoop 2023: € 129,00
Onlineprijs 2023: € 109,00

O.a. te koop bij: St8mentvuurwerk.nl

8059 El Patron.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie compound, heel dik label en prijzen zijn prima te doen. In de gaten houden!

Vond dit zelf toch wel weer een erg fraaie bak hoor. Sierlijke brocades en die combinatie goud-blauw blijft sterk.

Erg goeie compound. Een van de betere vanavond bij de demo van Kuiper.
Grote effecten voor 25mm, sierlijk, goeie burst, mooi tempo. Erg mooi goud.

Vind het jammer van de cracking tails in elke cake, maakt het sierlijke van deze bak voor mij naar beneden.

Weet niet helemaal of ik nu “ de Escobar van de straat” wil zijn zoals omgeroepen maar vond dit echt een hele mooie compound! Kijken of we deze in een mooie actie ergens mee kunnen pikken volgend jaar!

We hebben deze box al meermaals live gezien en de El Patron krijgt hier helaas te weinig aandacht. Het verbaast ons ieder geval niet dat deze gisteren op een demo zo positief is opgevallen. Uiteraard nog voldoende beschikbaar. :p

Ik dacht dat ik mijn filmpje van de demo van Kuiper ook al geplaatst had, maar dat blijkt van niet.
Bij deze alsnog. Erg fraaie goudbak wat mij betreft !!

Back
Bovenaan