El Patron

Deze hebben een aantal vrienden gehad, ik had gekozen voor andere maar ik heb spijt gehad....dit is echt een super blok! Ik krijg zelf het gevoel dat het veel van Jorge spul weg heeft :)

Zo, dat is een forse prijsverlaging. Is dat van kooi naar geen kooi, of heeft dat andere redenen ?

Ook wel benieuwd naar! Op de demo in december was hij top, maar met een prijsverlaging ga je er meteen iets achter zoeken.

Dat is inderdaad een beste daling zeg, top. Wel benieuwd of dit inderdaad met kooi te maken heeft, al zou dat niet zo'n verschil geven lijkt me.

Dat is inderdaad een beste daling zeg, top. Wel benieuwd of dit inderdaad met kooi te maken heeft, al zou dat niet zo'n verschil geven lijkt me.

Waarom geeft dat geen verschil? We hebben afgelopen jaren toch duidelijk gezien dat producten zonder kooi een stuk minder presteerden dan de samples met kooi?

Oh sorry :frusty:. Nou weten we van GBV dat vorig jaar bij zulke drastische wijzigingen netjes een nieuwe product topic aangemaakt werd en ook een nieuw productnummer kwam, even afwachten dus.

Back
Bovenaan