El Patron [Compound]

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8060
Artikelnaam: El Patron
Bruto Gewicht: 10.000 gram
Netto Kruitgewicht: 1830 gram
Aantal Schoten: 100
Effectomschrijving: Er moet altijd iemand de baas zijn. Deze El Patron is mijn zijn honderd schoten puur goud met blauwe robijnen een absolute baas! In opbouwend tempo ramt hij de hemel vol met de puurste gouden effecten!
Kartoneenheid: 1/1
Kartongewicht: 10.000 gram
Adviesprijs: € 219,00
Folderprijs : € 169,00
Onlineprijs : € 149,00
Freakprijs : Vraag je lokale dealer

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8060_ElPatron.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo te zien een lijn die drugssmokkel als thema heeft, lekker bezig hoor:bonk:! Vind het persoonlijk wel vette labels maar hiermee geef je natuurlijk geen goed signaal af naar de buitenwereld.

Laatst bewerkt:
Zo te zien een lijn die drugssmokkel als thema heeft, lekker bezig hoor:bonk:! Vind het persoonlijk wel vette labels maar hiermee geef je natuurlijk geen goed signaal af naar de buitenwereld.

wehehe...en zo kan je geen enkel label goed maken en mag je ook geen tv series meer maken etc etc....
Ik vind de labels best wel vet hoor...en duidelijk iemand die fan is van narcos idd :p

Beter dan die doodskoppen en horror namen.

Maar aan die snor te zien had je de cake ook S. Norremans kunnen noemen. :wink:

Ik had deze gewonnen via VWC en hij was super. Hele harde burst en flinke boeketten. Vooral de laatste cake was echt enorm. Oordeel zelf. Heb geen eigen kanaal dus even via de youtube van m'n vriend:

Naast dat deze box er naar mijn mening gewoon heel tof uit ziet, is de inhoud ook dikke prima! El Patron heeft goud verdiend, dat zie je terug in de box hehe, lekker op goed tempo gouden effecten de lucht in pompen. Prima afsluitende cake erin, echt een dikke aanrader.

Back
Bovenaan