Eins, Zwei, Drei

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 2700 A,B,C
Artikelnaam: Eins, Zwei, Drei
Netto kruitgewicht: 3 x 60 gram
Aantal schoten: 3 x 9 schoten
Effectomschrijving: Eins, Zwei, Drei, van deze potjes word je zeker blij! Pak deze Duitse toppers mee!
Max. tube diameter: 20mm
Adviesprijs: € 10
O.a. te koop bij: Vuurwerktotaal.nl

2700-ein-zwei-drei-kopi%C3%ABren.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Vuurwerktotaal voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Doet mij aan die explod potjes (die ze altijd bij heron hebben) denken.
Op de live stream zagen ze er goed uit!

Doet mij aan die explod potjes (die ze altijd bij heron hebben) denken.
Op de live stream zagen ze er goed uit!

Alsnog zou ik liever t dubbele betalen, dan weer bij heron aan te komen, en alle supermarktkillers zijn al weg, terwijl je ze besteld en betaald had!

Neem aan dat de kartoninhoud gelijk is ?
Deze gaan er zeker komen dit jaar!

Voor een tientje prima cakes, leuk voor de vooravond inderdaad, maar vooral leuk stookwaar voor de consument met een lager budget, of de jongere stokers onder ons.

Als je een wat groter budget hebt pak je deze niet mee, maar voor degenen die in de vooravond wat willen afsteken prima set

Een tientje voor 3 cakejes... Prachtig mooi meegrijpsetje voor erbij en/of de vooravond. Hierbij mijn filmpje gemaakt tijdens de Vuurwerktotaal Winkeliersdemo 2018:

Leuke potjes voor tijdens de vooravond. Verder niks bijzonders, maar zeker prima voor de prijs. De burst is gemiddeld, dus geen plopjes.

Dit product is op ruim 90 meter afstand geschoten.

Net in Almere gezien. Meteen kopen voor een tientje. Geen film helaas, maar we stonden daar behoorlijk dichtbij. Gok zo een 50 meter.

In Huissen was deze op zich ook wel prima, alleen houd ik er zelf niet zo van dat de shots elkaar afwisselen. Zelf zou ik liever zien dat er eerst 5 shots zijn met het zelfde effect en dan nog een finale van 4 andere bijvoorbeeld. Maar alsnog heb je hier met 3 voor 10 euro een prima aankoop mee! Boeketten waren voor die paar cent per shot gewoon goed te noemen.

Is er ook iemand die deze afgelopen oud en nieuw heeft geschoten? zoja, hoe waren ze ? Heb ze nog staan(niet aan toe gekomen)

Is er ook iemand die deze afgelopen oud en nieuw heeft geschoten? zoja, hoe waren ze ? Heb ze nog staan(niet aan toe gekomen)

Ik heb geen idee welke van de drie dit is, was overigens ook niet van mij. Grappig voor tussendoor, maar verder niet bijzonder.

Back
Bovenaan