Eins, Zwei, Drei

Ook gezien op de Demo maar voor dat geld prima potjes! Ik vond Cake 1 persoonlijk beter dan Cake 2.

Ik twijfel hierover. Wat er op de demo's te zien is is zoveel beter dat het straatfilmpje in post #20. Sample verhaal of productie die verbeterd is?

Ik twijfel hierover. Wat er op de demo's te zien is is zoveel beter dat het straatfilmpje in post #20. Sample verhaal of productie die verbeterd is?

Ga maar van het eerste uit. Al zijn het sowieso wel lache potjes voor in de vooravond, maar niks spectaculairs.

Normaal zou ik dit soort budget potjes overslaan en meer uitgeven voor beter maar met toeval kwam ik dit filmpje tegen en ik moet zeggen... voor €3,33 per stuk is dit geen slecht vuurwerk, integendeel zelfs! Eens kijken of ik ze in de losse verkoop mee kan pakken voor de lol in de avond.

Normaal zou ik dit soort budget potjes overslaan en meer uitgeven voor beter maar met toeval kwam ik dit filmpje tegen en ik moet zeggen... voor €3,33 per stuk is dit geen slecht vuurwerk, integendeel zelfs! Eens kijken of ik ze in de losse verkoop mee kan pakken voor de lol in de avond.

Denk dat ik ze ook neem.. €3,33 per potje is inderdaad niet veel

Zowel deze als de Über-potjes lijken mooi stookvoer voor weinig. 3,33 per potje is geen geld en beter dan menig alternatief budgetpotje.

Back
Bovenaan