Tegendraads
VWC lid
Ai bedankt, ik houd verder me smoel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dat niet de taak van de branch om dat te stoppen waarom 1 of ander stichting en de consument moet het gaan betalen echt vreemdIs het niet handiger om voor de crowdfunding een nieuw topic te openen? Zo sneeuwt hij een beetje onder en kan me voorstellen dat niet alle leden na het nieuws over de uitkomst van de zaak dit topic nog openen.
Ja zo iets Maar alles kan in Nederland Bizar dit weerVind de uitkomst wel bizar, zeker nu het het laatste jaar is. Tot 01-12 mag alles gewoon in de bunkers liggen en dat laatste maandje is het ineens een probleem, terwijl het er al 11 maanden ligt. Had dit nu het laatste jaar gewoon nog toegestaan een gezegd dat het er op 1 januari niet meer mag liggen.
Ik vraag me af of het de winkeliers en de consumenten is bevallen om geen kooien meer te hoeven knippen.
Ik vind het altijd wel wat hebben. Echter de eerste (professionele) show waar ik geholpen heb, hebben wij ongeveer 50 karton van hun jasje moeten ontdoen. Sinds die tijd heb ik diep respect voor de mannen die met de verkoopdagen in de bunkers staan te buffelen.Ik vraag me af of het de winkeliers en de consumenten is bevallen om geen kooien meer te hoeven knippen.
Ik vraag me af of het de winkeliers en de consumenten is bevallen om geen kooien meer te hoeven knippen.
Ik had zelf nog een Break Out van afgelopen jaar, maar dat is dan wel even een verschil
Wat een klappen geven die!
Precies dit!! Het was dit jaar echt heel veel makkelijker. We hadden soms echt honderden gaas verpakkingen te doen. Geen pretje. Vooral als ze wat vast geroest zitten of strak in hun jasje.Ik vind het altijd wel wat hebben. Echter de eerste (professionele) show waar ik geholpen heb, hebben wij ongeveer 50 karton van hun jasje moeten ontdoen. Sinds die tijd heb ik diep respect voor de mannen die met de verkoopdagen in de bunkers staan te buffelen.