Einde van producten in kooi.

Is het niet handiger om voor de crowdfunding een nieuw topic te openen? Zo sneeuwt hij een beetje onder en kan me voorstellen dat niet alle leden na het nieuws over de uitkomst van de zaak dit topic nog openen.
Is dat niet de taak van de branch om dat te stoppen waarom 1 of ander stichting en de consument moet het gaan betalen echt vreemd

Vind de uitkomst wel bizar, zeker nu het het laatste jaar is. Tot 01-12 mag alles gewoon in de bunkers liggen en dat laatste maandje is het ineens een probleem, terwijl het er al 11 maanden ligt. Had dit nu het laatste jaar gewoon nog toegestaan een gezegd dat het er op 1 januari niet meer mag liggen.
Ja zo iets Maar alles kan in Nederland Bizar dit weer

Als het bedrag van 30,000 euro wordt gehaald en er echt een rechtzaak wordt gestart en die ook daadwerkelijk succesvol is, hoe lang zou het dan vanaf het begin van de rechtzaak realistisch gezien duren voordat er ook daadwerkelijk merkbare wijzigingen in de wetten komen? Ik neem aan dat dat niet binnen een maandje gepiept is.

P.S. Ik zeg dit niet om het nut van de rechtzaak te bagatelliseren, ik vraag dit puur voor mijn eigen beeld.

Ik vraag me af of het de winkeliers en de consumenten is bevallen om geen kooien meer te hoeven knippen.

We hebben dit jaar gezien, dat het niet meer ontkooien een enorme tijdwinst was, buiten dat waren de bunkers ook continue snel gevuld aangezien er bij ons enorme hoeveelheden er door heen gingen, alleen in de voorbereidingen zijn de bunkers als menig keren leeg geweest door de enorme hoeveelheid wat er door heen ging, dan is het fijn dat je het verpakte vuurwerk zo uit de bunker kan pakken zonder dat je eerst moet ontkooien.

Ik vind het altijd wel wat hebben. Echter de eerste (professionele) show waar ik geholpen heb, hebben wij ongeveer 50 karton van hun jasje moeten ontdoen. Sinds die tijd heb ik diep respect voor de mannen die met de verkoopdagen in de bunkers staan te buffelen.
Precies dit!! Het was dit jaar echt heel veel makkelijker. We hadden soms echt honderden gaas verpakkingen te doen. Geen pretje. Vooral als ze wat vast geroest zitten of strak in hun jasje.

niet perse gemist ,had verleden jaar volgens mij alleen de burning hart en de sonic spinshell in kooi en eerlijkgezegd vond ik (vooral) het riakeo spul gewoon lekker klappen hoor .

had ik graag mijn bestelde /geannuleerde kooiproducten voor dit jaar gehad , ja absoluut maar ja het loopt zoals het loopt helaas :bonk::bonk:

het heeft me overigens wel weerhouden om voorgaande kooiproducten te bestellen ,in hun nieuwe ongekooide variant ,maar hoor en zie toch best nog wel goede reacties en video's van goede bekende en nu ongekooide bakken ,niet alles viel tegen rubro sprong er volgens mij toch best wel goed uit in de breedte van het assortiment

Laatst bewerkt:
De Sensation blokken van Rubro deden niet onder voor menig 'kooi blok' en de Tarantula ook niet. Lesli was daarentegen ouderwets tegenvallend, maar dat had ik kunnen weten.

Hadden ze van mij jaren eerder mogen doen dit. Wat een ontzettende rot dingen waren het altijd, vreselijk. En heb er echt niets van gemerkt dat het nu allemaal kooiloos was.

Back
Bovenaan