harry janssen
VWC lid
mag ik het aansteken ???het vuurwerk dan he laten we de kantoren maar sparenVerzamel alle kooi producten 30 november, zet het voor op straat bij de kantoren vd desbetreffende ambtenaren en maak er 1 grote vuurwerkshow.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
mag ik het aansteken ???het vuurwerk dan he laten we de kantoren maar sparenVerzamel alle kooi producten 30 november, zet het voor op straat bij de kantoren vd desbetreffende ambtenaren en maak er 1 grote vuurwerkshow.
Zit je dus mogelijk enkel nog met een 1.3G op sommige cakes/compounds uit Duitsland. Op een andere manier lijkt mij dit anders niet te controleren/handhaven aan de grens. Ook wat betreft de percentages welke er niet opstaan.Haal wel wat kooi producten op in Duitsland dan eind van het jaar. Kooi laten we achter in Duitsland uiteraard anders is het gevaarlijk.![]()
Kijk hier houd ik van, Beukennnnnnn! Volgas echt tering hardde enigste zekerheid in deze is dat we niets zeker wetenmaar ondanks de kruitstress en de onzekerheid staat een ding vast ,wordt ongelofelijk hard en lang beuken dit oud en nieuw
![]()
Wat weten we eigenlijk nou eigenlijk wat er gaat gebeuren zou vast al wel gezegd zijn maar om 5 pagina's door te lezen. ik ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik heb alweer 22 oktober voorbij horen komen?
En dan kan het nog eens 2 weken duren voordat er een uitspraak komt.22 oktober komt het voor de rechter
Dat is zeker niet zo. Er zijn genoeg uitspraken waar de overheid een goede veeg uit de pan heeft gekregenvermoed dat de recht wel weer met het kabinet/overheid mee praat want ja wie betaalt die bepaald
En er vervolgens schijt aan heeft, uitstelt, uitstelt, uitstelt.Dat is zeker niet zo. Er zijn genoeg uitspraken waar de overheid een goede veeg uit de pan heeft gekregen
Dit dus, en dat voor de veiligheid?? Het word uit de veilige omgeving weggehaald, moet vervoerd worden enz enz....Echt bizar dat die datum op 1 december is gezet. WELKE DEBIEL BEDENKT DIT?!?
Ongekend triest en een bewuste actie om dwars te liggen.