Einde van producten in kooi.

Haal wel wat kooi producten op in Duitsland dan eind van het jaar. Kooi laten we achter in Duitsland uiteraard anders is het gevaarlijk. 😂
Zit je dus mogelijk enkel nog met een 1.3G op sommige cakes/compounds uit Duitsland. Op een andere manier lijkt mij dit anders niet te controleren/handhaven aan de grens. Ook wat betreft de percentages welke er niet opstaan. 😂

Maakt het overigens wel extra triest voor de winkeliers.

Laatst bewerkt:
Wat weten we eigenlijk nou eigenlijk wat er gaat gebeuren zou vast al wel gezegd zijn maar om 5 pagina's door te lezen. ik ben het nu wel een beetje zat aan het worden. Ik heb alweer 22 oktober voorbij horen komen?

Nou en dat is wat er hier precies moet komen. Al is het maar één maand uitstel, dan heb je al dat gezeik niet meer. Dan kan het vuurwerk met kooi gewoon uitgeleverd worden in de winkels, zoals al vele jaren veilig gebeurd. Dan hoeven er niet meer talloze transportbewegingen bij te komen van winkels en importeurs naar weet-ik-het-waar, want dat is ook niet veilig lijkt mij?

Echt bizar dat die datum op 1 december is gezet. WELKE DEBIEL BEDENKT DIT?!?

Ongekend triest en een bewuste actie om dwars te liggen.

Of zou het een tactisch politiek spelletje zijn…. Dan laten ze toch een beetje zien dat ze de regie houden maar weten ook dat het geen stand houdt in een rechtszaal en dat de rechter zegt dat dit ook naar 1 feb moet voor winkels.

Echt bizar dat die datum op 1 december is gezet. WELKE DEBIEL BEDENKT DIT?!?

Ongekend triest en een bewuste actie om dwars te liggen.
Dit dus, en dat voor de veiligheid?? Het word uit de veilige omgeving weggehaald, moet vervoerd worden enz enz....

Ik snap het gewoon niet, wat de F gaat die ene maand nou voor verschil maken, 1 januari is alles weg bij de winkeliers en importeurs...

Dit heeft simpelweg te maken met de overheid en Europa als geheel. Ze lopen met alles jaren achter de feiten aan. "O, we gaan oorlog voeren met Rusland, over vijf jaar hebben we het leger in Europa op orde." Nou top, dan spreken we tegen die tijd allang Russisch. Ondertussen regelt ome Trump het wel, en komt Europa er een paar jaar later nog even achteraan.

Hetzelfde geldt voor de economie. Von der Leyen wordt intussen flink genaaid door Trump, maar ze blijft lachen en handjes schudden. "Wat een geweldige deal..." Ondertussen jaag je alle grote bedrijven weg. Zo vreemd, ze snappen er echt niets van...

Alles is naar mijn mening gebaseerd op bangmakerij: oorlog, klimaat, verkeer, vuurwerk, enzovoorts. Door angst te zaaien bereik je eenvoudigweg een hele grote groep mensen die daardoor beïnvloed worden.

Maar goed ik dwaal toch weer af wat ik niet moet doen;). We wachten 22 oktober lekker af en hopelijk nog een beetje uitstel en kunnen we nog lekker genieten van onze levensgevaarlijke kooi boxjes. :bonk:

Back
Bovenaan