Kunnen ze nog uitstel aanvragen?Nog geen nieuws van de rechtbank? Komt het echt aan op de laatste dag....aaaaargh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kunnen ze nog uitstel aanvragen?Nog geen nieuws van de rechtbank? Komt het echt aan op de laatste dag....aaaaargh
effe doorbijten nog vrees ik pfhhhhhhhNog geen nieuws van de rechtbank? Komt het echt aan op de laatste dag....aaaaargh
dat zou wel heel f uped zijn ,die poppenkast heeft al veel te lang geduurd manKunnen ze nog uitstel aanvragen?
Dat is morgen dan toch?Nog geen nieuws van de rechtbank? Komt het echt aan op de laatste dag....aaaaargh
Hopelijk wel,is iig wel de planningDat is morgen dan toch?
Daarom schrijf ik ook,behalve wat verschil in tube inhoud.Wat een kul, de regels zijn gewoon online te vinden. 1.3G --> max. 25% van de tube inhoud voor burst. 1.4G --> max. 5% van de tube inhoud voor burst. Dit is volgens de UN ADR default lijst.
En men moet zich ook beseffen dat je gewoon aan de Chinees kan vragen er wat meer burst in te gooien dan dat je op je papier werk zet. Zal niet de eerste keer zijn in vuurwerkland. Sterker nog, heb eens een onderzoek gezien (heb ik denk ik nog wel op de PC) waarin bombettes werden open gemaakt om te kijken wat de afwijking burst is t.o.v. opgegeven. Vrijwel alles bevatte meer burst.
Edit: dit betreft alleen de gevarenklasse en geen absolute grenswaarden in massa zoals bijvoorbeeld in het RAC.

"In essentie zit er geen echt verschil tussen een stuk vuurwerk met en zonder kooi,behalve de kooi.Daarom schrijf ik ook,behalve wat verschil in tube inhoud.
Verder is er weinig verschil als je het mij vraagt,als je de kooi buiten beschouwing laat.
Wat verder feitelijk nog belangrijker is,is de kwaliteit van de gebruikte grondstoffen,heb je C kwaliteit spul en 450gram ervan dan heb je om het zelfde te bereiken van A kwaliteit spul maar b.v. 150gram nodig.
Kwaliteit is,vind ik in elk geval,minstens zo belangrijk zo niet belangrijker dan de hoeveelheid.
Maar goed dat is mijn persoonlijke kijk op dat soort dingen![]()
Vast wel, laat ze het dan maar 2 maanden uitstellen onder de voorwaarde dat het in de tussentijd niet ten uitvoer gebracht mag wordenKunnen ze nog uitstel aanvragen?

Ben blij dat dat toch even gebeurt alles benoemen,want zoals altijd,dat wat de ene zo normaal vind ,dat benoemen onnodig lijkt,daarvan vinden anderen juist weer dat je niks moet "weglaten"Tevens is het verschil vaak te verklaren door het feit dat men creatief omgaat met de default lijst, zoals ik ook benoemde.
En uiteraard speel de kwaliteit van de grondstoffen een zeer grote rol, maar dat leek me zo voordehand liggend dat het niet benoemd hoeft te worden.