Einde van producten in kooi.

Ik zie dat er wat onduidelijkheid is. Ik ga nu de winkel niet noemen maar er zijn afspraken gemaakt over welke batch we zouden krijgen en dat was de 2024 batch met kooi. Ik bedoel ook niet direct om zomaar geld terug te vragen maar ik was gewoon benieuwd.
Dan zou het flauw, en een koude douche, zijn van de beste man als hij niet in overleg met je zou gaan :)

Ik hoop dat er gewoon rest voorraad kooien uitgeleverd mag worden want er is niet altijd een kooiloze variant beschikbaar.

Tevens de hoop dat er een aantal freakwinkels deze kooi producten on hold hebben en we halverwege November nog wat mooie kooi producten aangeboden krijgen.

In essentie zit er geen echt verschil tussen een stuk vuurwerk met en zonder kooi,behalve de kooi.
Het gaat over zulke minime potentiele verschillen van de inhoud van die tubes,dat je er volgens mij vrij weinig van merkt.
Behalve dan dat iets met kooi 1,4 is en iets zonder 1.3 als ik het me goed herinner.

In essentie zit er geen echt verschil tussen een stuk vuurwerk met en zonder kooi,behalve de kooi.
Het gaat over zulke minime potentiele verschillen van de inhoud van die tubes,dat je er volgens mij vrij weinig van merkt.
Behalve dan dat iets met kooi 1,4 is en iets zonder 1.3 als ik het me goed herinner.
volledig mee eens, vorige week bij de demo knalde el gato er alles dubbel en dwars uit. en blijkbaar is dat 1.4G kooiloos weet niet of hier in DE andere regels voor zijn.

volledig mee eens, vorige week bij de demo knalde el gato er alles dubbel en dwars uit. en blijkbaar is dat 1.4G kooiloos weet niet of hier in DE andere regels voor zijn.

volgensmij zit el gato in stahlkafig als ik het goed heb..
want als dat kooiloos is dan snap ik niet waarom hier dan afgelopen jaren alles in een kooi zat met zo'n burst
nu is bijna alles 5% dus van max 2 gr naar 0.75gr burst?
(correct me if i'm wrong)

Wat een kul, de regels zijn gewoon online te vinden. 1.3G --> max. 25% van de tube inhoud voor burst. 1.4G --> max. 5% van de tube inhoud voor burst. Dit is volgens de UN ADR default lijst.

En men moet zich ook beseffen dat je gewoon aan de Chinees kan vragen er wat meer burst in te gooien dan dat je op je papier werk zet. Zal niet de eerste keer zijn in vuurwerkland. Sterker nog, heb eens een onderzoek gezien (heb ik denk ik nog wel op de PC) waarin bombettes werden open gemaakt om te kijken wat de afwijking burst is t.o.v. opgegeven. Vrijwel alles bevatte meer burst. Maar owee, en eigenlijk terecht, als je daar op betrapt wordt. Maar voor ons liefhebbers zorgt dat natuurlijk voor producten die wij in herinnering hebben.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan