Richardus
VWC lid
Volgens mij is de wetswijziging lopende het kortgeding nog steeds niet van kracht.In principe zijn de kooien gewoon verboden, dit is al geruime tijd duidelijk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is de wetswijziging lopende het kortgeding nog steeds niet van kracht.In principe zijn de kooien gewoon verboden, dit is al geruime tijd duidelijk.
Dan zou het flauw, en een koude douche, zijn van de beste man als hij niet in overleg met je zou gaanIk zie dat er wat onduidelijkheid is. Ik ga nu de winkel niet noemen maar er zijn afspraken gemaakt over welke batch we zouden krijgen en dat was de 2024 batch met kooi. Ik bedoel ook niet direct om zomaar geld terug te vragen maar ik was gewoon benieuwd.

volledig mee eens, vorige week bij de demo knalde el gato er alles dubbel en dwars uit. en blijkbaar is dat 1.4G kooiloos weet niet of hier in DE andere regels voor zijn.In essentie zit er geen echt verschil tussen een stuk vuurwerk met en zonder kooi,behalve de kooi.
Het gaat over zulke minime potentiele verschillen van de inhoud van die tubes,dat je er volgens mij vrij weinig van merkt.
Behalve dan dat iets met kooi 1,4 is en iets zonder 1.3 als ik het me goed herinner.
volledig mee eens, vorige week bij de demo knalde el gato er alles dubbel en dwars uit. en blijkbaar is dat 1.4G kooiloos weet niet of hier in DE andere regels voor zijn.
Wat een kul, de regels zijn gewoon online te vinden. 1.3G --> max. 25% van de tube inhoud voor burst. 1.4G --> max. 5% van de tube inhoud voor burst. Dit is volgens de UN ADR default lijst.In essentie zit er geen echt verschil tussen een stuk vuurwerk met en zonder kooi,behalve de kooi.
Het gaat over zulke minime potentiele verschillen van de inhoud van die tubes,dat je er volgens mij vrij weinig van merkt.
Behalve dan dat iets met kooi 1,4 is en iets zonder 1.3 als ik het me goed herinner.