Einde van producten in kooi.

Hahaha mooi hoe iemand wat roept op social medie en mensen dat als waarheid aannemen. Hoeveel rechters ken jij? Weet je wat ze stemmen? Of doe je aannames?
Heb 2 rechters in de familie en kom er op verjaardagen meerdere tegen. Een aantal stemmen ook gewoon pvv...

Oud artikel.

Oud artikel.
Wat je zegt, oud artikel. Er is pas nog wat over geschreven waar ze het ook over het artikel van toen hebben.
https://www.nu.nl/nujij/6347188/maa...-iets-uit-recht-is-een-vak-geen-politiek.html

Dat ze misschien D66 stemmen wil niet zeggen dat ze tegen vuurwerk zijn, de maatschappij is tegenwoordig zo zwart wit geworden. Je hoeft het niet met alles eens te zijn als je op een bepaalde partij stemt. Ik heb bewust niet voor de pvv gestemd omdat die deels sprookjes verkopen. Ben ik het met een hoop eens? Ja. Is het haalbaar wat ze roepen? Nee. (Feit dat je je agenda niet door laat rekenen zegt alles) Dus ook hier op een partij gestemd die het beste aansloot bij mijn overtuiging (67%)

Laatst bewerkt:
Hoe zit het nu met Duitsland? Kan iemand dat voor me opklaren? Lees regelmatig dat 1.3g daar niet meer is toegestaan (en dat de reden is dat in NL geen kooi meer is toegestaan wegens ADR?)
Zoals eerder al aangegeven klopt dit niet. De reden dat winkels in Duitsland overgaan naar 1.4G (al dan niet gekooid) is het vervoer en opslag van 1.3G.

De regels voor 1.3G is veel strenger. Zo kun je als winkel een stuk minder van dit geclassificeerde vuurwerk in je winkel hebben. De voorraad zal dus een stuk lager zijn in een winkel tijdens de verkoopdagen in vergelijking met 1.4G artikelen. Daarom zie je bij een aantal fabrikanten en leveranciers dat zij overgaan op een 1.4G versie (indien nodig met kooi).

Mocht een Duitse winkelier meelezen: wellicht aanvullende (of corrigerende) informatie?

Hahaha mooi hoe iemand wat roept op social media en mensen dat als waarheid aannemen. Hoeveel rechters ken jij? Weet je wat hun politieke voorkeuren zijn? Of doe je aannames?
Heb 2 rechters in de familie en kom er op verjaardagen meerdere tegen. Een aantal zijn ook gewoon voor de pvv...
De meeste rechters zijn d66 stemmers. Daarom hebben wij geen rechtspraak meer. Genoeg voorbeelden. Bijvoorbeeld een Akwasi die oproep tot geweld tegen zwarte Piet en Bijvoorbeeld Raisa Blommenstijn die moet voorkomen voor een uitspraak. Of de "blokkeer Friezen " die hoge straffen hebben gekregen voor het blokkeren van een snelweg. Ooit van die xr gekkies gehoord dat ze voor het gerecht moeten komen?

Het is een FEIT dat bepaalde meningen en (illegale)acties getolereerd worden de rechtsmacht maar een andere bepaalde mening wordt zwaar afgestraft.

Zoals eerder al aangegeven klopt dit niet. De reden dat winkels in Duitsland overgaan naar 1.4G (al dan niet gekooid) is het vervoer en opslag van 1.3G.

De regels voor 1.3G is veel strenger. Zo kun je als winkel een stuk minder van dit geclassificeerde vuurwerk in je winkel hebben. De voorraad zal dus een stuk lager zijn in een winkel tijdens de verkoopdagen in vergelijking met 1.4G artikelen. Daarom zie je bij een aantal fabrikanten en leveranciers dat zij overgaan op een 1.4G versie (indien nodig met kooi).

Mocht een Duitse winkelier meelezen: wellicht aanvullende (of corrigerende) informatie?

Interessant. Dit verklaart ook waarschijnlijk waarom artikelen snel uitverkocht raken in Duitse shops. Dan heb ik het niet zozeer over de mega-shops aan de grens met Nederland, maar meer binnenlands. De voorraad 1.3G is vaak beperkt.

De meeste rechters zijn d66 stemmers. Daarom hebben wij geen rechtspraak meer. Genoeg voorbeelden. Bijvoorbeeld een Akwasi die oproep tot geweld tegen zwarte Piet en Bijvoorbeeld Raisa Blommenstijn die moet voorkomen voor een uitspraak. Of de "blokkeer Friezen " die hoge straffen hebben gekregen voor het blokkeren van een snelweg. Ooit van die xr gekkies gehoord dat ze voor het gerecht moeten komen?

Het is een FEIT dat bepaalde meningen en (illegale)acties getolereerd worden de rechtsmacht maar een andere bepaalde mening wordt zwaar afgestraft.
Donder nou allemaal eens op met dat links en rechts geneuzel in ieder topic. Geldt voor iedereen.

Ga ergens in Afrika wonen en laat je daar overheersen door dictators.

Interessant. Dit verklaart ook waarschijnlijk waarom artikelen snel uitverkocht raken in Duitse shops. Dan heb ik het niet zozeer over de mega-shops aan de grens met Nederland, maar meer binnenlands. De voorraad 1.3G is vaak beperkt.
Nu je het zegt... Wilde in september een mooi blok halen, naam ff kwijt, maar moest nog wachten op mijn loon... was week later en damn... uitverkocht 😮‍💨😮‍💨😮‍💨

Back
Bovenaan