Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in de buurt genoeg te horen de hele dag al door, van thunderkings met zowel dubbele als enkele knal, At Once thunderking cakes zoals de WCKD Thunderbolt tot 3x fluit babypijltjes

sfeer zit er goed in kwa omgevingsgeluiden, hoor zelfs af en toe een cake afgaan zoals vanmiddag bijvoorbeeld

het gaat hier nu al de hele middag goed door met die nieuwe thunderkings en crackling mines, sfeer verhogend zo met het raam open

Wat hoor je die crackling thunderkings veel zeg!
Waar de jeugd eerst de normale thunderkings afstak, zijn het nu vooral de crackling thunderkings en massaal joh!
Mooi en triest tegelijk eigenlijk.

Sinds vandaag constant wel knallen. Beloofd veel goeds voor 31e. Ik geniet toch het meeste van vuurwerk in de verte terwijl ik in de auto zit

Begin van de avond was er amper wat te horen, maar dat kwam door het weer denk ik. Sinds het droog is wordt er weer veel gestookt zeg.

Vuurwerk is hier sinds vandaag omgevingsgeluid geworden, heerlijk.

Begin van de avond ook veel CAT.1 gehoord, maar constant ook cakes of compounds.
Af en toe een doffe dreun, maar dat valt me nog best mee.

Het is nog niet eens avond en er zijn al 6 cakes de lucht in gegaan uit verschillende hoeken. Ook nog een flinke Shell! Het gaat los hier nu. Vanmiddag veel mines gehoord en ook een flinke dreun kaliber cobra.

Fijn dat ik nu bij mijn ouders ben die op de 4de verdieping wonen.
We genieten van alles wat nu de lucht in gaat.
En dat is voor een links bolwerk als Wageningen, erg veel.
In Tiel was het vanochtend een stuk rustiger.

Het is nog niet eens avond en er zijn al 6 cakes de lucht in gegaan uit verschillende hoeken. Ook nog een flinke Shell! Het gaat los hier nu. Vanmiddag veel mines gehoord en ook een flinke dreun kaliber cobra.

Zit je toevallig vlakbij Teteringen :D Denk inmiddels al 20 cakes / blokken en overal knallen uit elke hoek!! HEEERLIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Ik zag net in de verte een zink 901 oid de lucht in gaan. Keek toevallig even naar buiten. Die zie ik niet vaak hier in de omgeving.

Net wel even wat meer vuurwerk hier. 2 cakes kunnen zien. Daarnaast een aantal(triple)singleshots en iets wat verdacht veel klonk als babypijltjes met knal. Verder vrij rustig hier. Hoor meer in de verte uit de omliggende plaatsen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan