Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms koppel je zulke dingen aan elkaar inderdaad, herkenbaar! :D

Wel fijn als dat volk hun troep ook op zou ruimen, zeker wanneer je ervoor kiest zo vroeg in het seizoen al te knallen.

Verder nog rustig hier, beter ook voor nu! Zo af en toe eens een box in het weekend! :)

Eens vuurwerkfreakk, laat ze de troep ook opruimen. Kwam hier vandaag in de buurt ook een leeggeschoten cake tegen.

Afgelopen weekend weer een aantal knallen en een cake gehoord. Knallen leken mij van single shots te komen en de caken was zaterdagnacht om 00:00, zal wel iemand jarig zijn geweest.

Paar uurtjes geleden wel een beetje genoten van een salvo box (fermata?) Ook maar even op zoek naar een mooie salvo blok, klinkt toch wel lekker.

Hoor hier al regelmatig knallen en cakes/boxen. Tot gisteravond nog niets gezien, maar gister op weg naar huis zag ik een knalcake. Vermoed de Red Thunder, was een 16 schots cake met rode tails.

Wel wat knallen gehoord van de week, en toen ik naar mijn auto liep werd al snel duidelijk hoe en wat haha :

20220904_100119.jpg

En even een filmpje ge-upload, dit ging aan die 100k vooraf. Ik denk een flink blok die niet helemaal lekker doorloopt. Maar ik mag niet klagen, prima vermaak vanuit mijn raam.

Het is hier helaas toch nog erg stil. Nu het zo eerder donker wordt, verlang ik af en toe wel naar een onderbreking in de stilte op de avond.

Wordt hier ook steeds meer inderdaad, een compoundje kan ik best van genieten stiekem maar laten ze die zware knallers toch aub voor oud en nieuw bewaren!

Exacte waardoor het hele proces van de zeik-klaagcultuur op FB alsmede de anti-lobby/hetze weer op volle toeren gaat draaien...

Maar dat is ook wel te begrijpen vind ik. Dikke blokken om 02:00 snakte op een door de weekse dag is ook echt belachelijk, maar je hoort het best vaak. Over die dikke knallers nog maar te zwijgen.

En even een filmpje ge-upload, dit ging aan die 100k vooraf. Ik denk een flink blok die niet helemaal lekker doorloopt. Maar ik mag niet klagen, prima vermaak vanuit mijn raam.

Volgens mij is dit de prototype x van surex. Mooi blok, zo te zien niet helemaal strak doorgelont, lvt heeft hier een mooi filmpje van gemaakt

Hier in Almere is het nog rustig. Eigenlijk hoor ik al het hele jaar zo af en toe wat, het is populair met bruiloften geloof ik. Maar een toename merk ik echt niets van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan