Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Paar cobra’s hier paar dagen terug, normaal vind ik die dingen strontvervelend maar nu wil de straat oprennen en ze aanmoedigen meer af te steken :rolleyes:

Zo, was net iemand in Rotterdam noord even z'n oude voorraad alvast aan het wegstoken.
Ene cake na de ander. Helaas kon ik er weinig van zien

Zo, was net iemand in Rotterdam noord even z'n oude voorraad alvast aan het wegstoken.
Ene cake na de ander. Helaas kon ik er weinig van zien

Dat gaat niet de laatste keer zijn :wink: Het is hier overigens verdacht stil. De laatste knal die ik gehoord heb was een aantal dagen geleden. Toen vond iemand het nodig om, om drie uur 's nachts een Cobra af te steken in de straat. Zat toch even rechtop in bed.

Hier al twee avonden op rij vrij regelmatig illegale knallen. 100% dat dit met het eventuele verbod te maken heeft. Wordt nog wat als het er onverhoopt door komt. Jaarwisseling verloopt hier altijd uitermate rustig met weinig schade. Maar als ik nu al uit frustratie knallen hoor, dan weet ik niet waar het allemaal heen gaat met een totaalverbod...

Ik ben met name benieuwd naar vrijdagavond, mocht het verbod bekend gemaakt worden..Dat zou wel eens chaotisch kunnen worden.

Zojuist duidelijk een lift charge te horen gevolgd door een flinke dreun, klinkt stiekem toch wel lekker midden in de nacht.
Heb ook het idee dat het een chaos wordt als...

Hier in het oosten valt het nog wel mee, na al die berichten dat juist in Twente veel handel in het illegale is vind ik het mee vallen.

Paar cobra’s hier paar dagen terug, normaal vind ik die dingen strontvervelend maar nu wil de straat oprennen en ze aanmoedigen meer af te steken :rolleyes:

dat is wel de meest domme aanmoediging als je niet een vuurwerkverbod wil.

Juist cobra's zijn een doorn in het oog van velen

Hoop dat het als er komende disndag een positief bericht naar buiten komt, een ieder even eenmalig wat de lucht in laar gaan.:sint:

Laatst bewerkt:
Vanmiddag geen echte knallen, wel spelende jeugd. Toen ze de straat door kwamen fietsen riepen ze almaar door Piiieeeuuuuwwww Booeemmmmmmm, Piiieeeuuuuwwww Booeemmmmmmm, Piiieeeuuuuwwww Booeemmmmmmm. Prachtig toen ik het hoorde :D

Als iedereen nou zo over straat gehad op de 31e :p

Ik verwacht trouwens dat het morgen hier goed los gaat. Afhankelijk van de uitslag zal er in mijn nabijheid of iets wat knalt of een mooie fontein worden afgestoken vermoed ik zo.

Net een flinke doffe dreun op afstand. Het feest kan beginnen want de illegale knallers zijn binnen....

Den haag gaat al aardig tekeer hoor! Gister kon ik al genieten van aardig wat potten en doffe dreunen!

Doelde op de elite die daar op het Binnenhof elkaar aan het bevredigen zijn:bonk:

Ontopic: Den Haag leeft altijd, is het geen vuurwerk, zijn het wel ambassades welke beschoten worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan