Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in Tilburg ook al regelmatig vuurwerk hoorbaar, zeikers heb je altijd, vroeger zelf ook veel vooraf afgestoken, nu ik ouder ben en meer levenservaring heb en de maatschappij veranderd is het niet bevoordelijk voor onze hobby om nu al af te steken, als ik jeugd zie die afsteken probeer ik in gesprek te gaan ipv de politie te bellen. Denk dat we daar meer mee bereiken, heb het zo ook in de buurt app gezet. Maar helaas veel negatieve reacties gehad, en achteraf ook spijt van om het zo in een app te vermelden.

Net ging er een dikke vuurpijl die lucht in, precies onder vuurwerkverbodnieuws van 18:00. Heerlijk! :D

Hier in Tilburg ook al regelmatig vuurwerk hoorbaar, zeikers heb je altijd, vroeger zelf ook veel vooraf afgestoken, nu ik ouder ben en meer levenservaring heb en de maatschappij veranderd is het niet bevoordelijk voor onze hobby om nu al af te steken, als ik jeugd zie die afsteken probeer ik in gesprek te gaan ipv de politie te bellen. Denk dat we daar meer mee bereiken, heb het zo ook in de buurt app gezet. Maar helaas veel negatieve reacties gehad, en achteraf ook spijt van om het zo in een app te vermelden.

Hier wordt genoeg afgestoken ja, ik sluit me aan bij jouw mening

Sinds vanmiddag knalt het hier flink in de stad waar ik werk. Eerste potten ook al gespot.

Hier gaat het in het centrum ook echt goed los, dikke dreunen en niet zo'n beetje ook. Geen siervuurwerk gezien nog. Bij mij in de wijk is het nog rustig. Kan wel zeggen dat als vrijdag voor een verbod besloten wordt hier ook een mooie siercake de lucht in gaat net voor 22u (Funke Yggdrasil-Z). Niemand die dan gaat klagen hoor, wordt gewoon een mooi schouwspel.

hier knalt het eigenlijk heel het jaar al, of sinds april weer.
Laatste tijd gaat er al regelmatig een dikke bak/cake de lucht in.

Hier is het elke avond wel raak. Maar ook echt flinke knallen! Ook siervuurwerk. Hoor het vaak, zie het amper. Maar wel fijn dat er zoveel tegengas word gegeven. Niks geen verbod, dat is toch niet te handhaven. Als ze het nu al niet onder controle hebben dan is dat straks helemaal niet te doen!

Hier is het elke avond wel raak. Maar ook echt flinke knallen! Ook siervuurwerk. Hoor het vaak, zie het amper. Maar wel fijn dat er zoveel tegengas word gegeven. Niks geen verbod, dat is toch niet te handhaven. Als ze het nu al niet onder controle hebben dan is dat straks helemaal niet te doen!

Hier ook. Je merkt echt dat het een reactie is op de ontwikkelingen nu. Benieuwd wat er gaat gebeuren als verbod er formeel doorheen gejaagd is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan