Eerste knallen al gehoord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik reed rond 19:30 uur naar huis.
Toen zag ik een hele grote shell de lucht in gaan en daarna veel meer.
Ik ben even gestopt en er gingen veel shells de lucht in.
Verder hoor zo nu en dan van die doffe knallen... ook shells?

Ook hier om 21:00 uur opeens keiharde slagen. Had iedereen het in gedachten of is hier op aangestuurd in Facebookgroepen?

Ik zag de oproepen in verschillende facebook groepen voorbij komen. Om eerlijk te zijn haalde deze oproepen het bloed onder m'n nagels vandaan. Kansloos. Ik vind de avondklok ook geen goede maatregel maar om hier nou een vuurwerk protest voor (proberen) te starten. Vuurwerk heeft niks met een avondklok of een persoon zijn mening omtrent politiek of corona temaken. Door dit soort types is het vuurwerk imago zo slecht.

Sorry weer on topic: Hier vanavond enkele doffe dreunen en een cakeje in de verte maar verder vrij rustig. Of ja, normaal hoor ik minder vuurwerk in de maand januari.

het gaat hier veel langer door dan andere jaren. 21uur een mooi blok werd afgestoken, wat je ook merkt is dat echt de rek uit het geduld van de mens is. korte lontjes

Hier in Tilburg leek het wel oorlog gisteren. Rond 20.45 hoorde ik zware explosies...
Helaas ook een hoop vernield, heb er geen woorden voor. Snap het nut niet.

Om kwart voor 8 flinke knallen.. 20 stuks minimaal maar achteraf snap ik waardoor het kwam.. jongeren in Den Haag( laak) de straat op

Hier om een uur of half 8 drie mooie cakes vlakbij waarvan ik er 2 heb kunnen zien.
Echt prachtig. Had niks met protesten ofzo te maken, hier is niks gebeurd namelijk.

Hier is het erg rustig sinds de avondklok, daarvoor hoorde ik ook nog wel her en der een knal in de avond. Terwijl het normaal gezien na 2/3 januari wel weer vrij rustig is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan